Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته ی نخست  سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کبدی کشورمان از 29 آذرماه با شرکت 8 تیم به میزبانی تهران آغاز خواهد شد. همچنین این مسابقات برای نخستین بار در بخش مردان به صورت رفت و برگشت انجام می شود اما در بخش بانوان به صورت گروهی برگزار خواهد شد.

در همین راستا عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی به خبرنگار ما گفت: قصد داریم دربخش مردان لیگ را به شیوه جدید برگزار كنيم و اين مسابقات به حالت رفت و برگشت انجام می شود، برنامه ريزی های آن انجام شده و كارهای فنی آن هم در حال انجام شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دربخش بانوان هم به صورت گروهی مسابقات را برگزار می كنيم و انشاالله بابرطرف شدن مشكلات مالی برای تيم های بانوان، در سال های آينده ليگ برتر كبدی بانوان هم به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

درخواست فدراسیون کبدی ایران برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اورسجی: از مربيان داخلی برای تيم های ملی استفاده می كنيم چرا وضعیت کادرفنی تیم ملی کبدی مردان مشخص نمی‌شود؟

انتهای پیام/

لیگ کبدی از چه تاریخی آغاز می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات پاراکانو قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارالمپیک پاریس ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت در سگد مجارستان برگزار می‌شود.   تیم ملی پاراکانو ایران با ترکیب ۴ قایقران نیز آخرین شانس خود را برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت ها محک خواهد زد.   این تیم با هدایت احمدرضا طالبیان و ترکیب شهلا بهروزی‌راد در KL۳ بانوان، اسلام جاهدی در VL۲ مردان، سعید حسین‌پور در KL۱ مردان و مسعود قیصری در KL۳ مردان در مسابقات شرکت خواهند کرد.   کتایون اشرف نائب‌رئیس فدراسیون قایقرانی نیز به عنوان سرپرست به همراه این تیم حضور دارد.   سیدمرتضی توکلی داور بین‌المللی آب‌های آرام نیز نماینده داوران ایران در این رقابت‌هاست که همزمان با مسابقات انتخابی قاره اروپا و کاپ ۱ جهانی در سگد مجارستان برگزار خواهد شد.   این تیم بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت عازم مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی