Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@22:02:50 GMT

لزوم استقرار خدمات پس از فروش نوین

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۴۵۴۷

لزوم استقرار خدمات پس از فروش نوین

در دنیای رقابتی امروز صنایع و کسب‌وکارها تنها به دنبال تولید یک محصول با کیفیت و ارائه به مشتری نیستند. ارائه خدماتی موثر و مفید به مشتریان نه تنها باعث ارزشمند شدن محصول از دید مشتریان می‌شود، بلکه یکی از علل وفاداری مشتریان نیز می‌باشد. در واقع در اقتصاد جهانی این مشتریان هستند که بقای یک شرکت را رقم می‌زنند و مشتریان اصلی‌ترین دارایی یک شرکت می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا این امر باعث شده سازمان‌ها از مرحله محصول مداری به سمت مرحله مشتری مداری حرکت کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فراپیام، به عنوان مثال شرکت آئودی در سال ۲۰۰۸ از نظر ارائه خدمات پس از فروش، در میان خودروسازان در جایگاه نوزدهم قرار داشت، اما در چهار سال اخیر، آئودی برای کسب جایگاه نخست با مرسدس بنز و لکسوس در رقابت بوده است.

​این شرکت از سال ۲۰۱۱ برنامه دقیقی برای افزایش سطح خدمات ارائه شده به مشتریان تدوین کرد و استاندارد خدمات ارائه شده به خودروهای یک تا پنج ساله را به نحو قابل‌توجهی افزایش داد. فراخوان تعمیر رایگان برای برخی عیوب احتمالی نیز دیگر عامل موفقیت آئودی در بازار آمریکا عنوان شد و این امر باعث افزایش ۱۰درصدی فروش این شرکت و افزایش مشتریان وفادار این مجموعه شد. 
خدمات پس از فروش  باعث می‌شود ، سازمان‌ها تعهداتی در قبال کالای فروخته شده به مشتری ارائه دهند، که این تعهدات در قالب ضمانت‌نامه‌ها و تعهدات قانونی تعریف می‌شود و مواردی از قبیل زمان، نوع ضمانت‌نامه و نوع تعهد مربوط به کالای ضمانت‌نامه شده در آن جای می‌گیرد. همچنین کنترل ارتباطات با مشتریان که از طرق مختلف از جمله تلفن، پیامک، ایمیل، نمابر را ثبت و  پیگیری مشتریان و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود.

حضور موثر، در بازار پُر تلاطم امروزی نیازمند  تقویت نمایندگان خدمات پس از فروش با قدرت تصمیم‌گیری جهت اصلاح فرآیندهای کسب‌وکار می‌باشد. توجه نرم‌افزار خدمات پس از فروش به مشتریان و شناسایی و تحلیل مسائل آن‌ها و سپس پیگیری و بهبود این شیوه، نه تنها به کسب‌وکارها قدرت شناخت کامل مشتریان را داده بلکه قدرت دریافت بازخورد موثر از جانب مشتریان را برای آن‌ها فراهم می‌کند.
بنابراین واحد خدمات پس از فروش به عنوان تکمیل‌کننده فرآیند فروش و هدایت مشتری به سمت خرید محصولات دیگر، نقشی بسیار مهم و غیرقابل انکار در بقای شرکت‌ها دارند.

شرکت فراپیام با بیش از دو دهه تجربه در ارائه سیستم‌های نوین خدمات پس از فروش، این افتخار را دارد تا سازمان‌ها و شرکت‌ها را در این امر مهم همراهی کند. با ارائه راه حل‌های نرم‌افزاری  در حوزه خدمات پس از فروش و ایجاد مشتریان وفادار به سیستم، برآنیم تا گامی مهم در جهت بهبود وضعیت کسب‌وکار برداریم.

نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام، با سیاست کلی مبتنی بر کارتابل بودن این امکان را فراهم آورده تا هر مجموعه سناریوی خود را در نرم‌افزار بدون کمترین تغیر پیاده کند.این نرم‌افزار شامل پیش فاکتور خدمات، پذیرش مشتریان، ارتباط با مشتریان و بسیاری ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر، همراه و پشتیبان کسب‌وکارهای ایرانی در جهت بهبود این فضا می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه و یا با شماره ۸۶۷۴۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خدمات پس از فروش فراپیام مشتری مداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود