Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - رئيس سازمان عمران و بازآفريني فضاهاي شهري شهرداري زنجان گفت: نبود همکاري و هماهنگي بين دستگاه هاي متولي؛ مانع اجراي برنامه هاي احياي بافت فرسوده شهري زنجان شده است.

داود بيگدلي روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: متاسفانه نبود انسجام بخشي در طرح هاي بافت فرسوده و باز آفريني فضاي شهري علاوه بر اتلاف وقت، مشکلات عديده اي را در پيشبرد برنامه هاي هدفمند و تاثيرگذار ايجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين مسئول يادآور شد: هم اکنون در شهر زنجان 511 هکتار بافت فرسوده وجود دارد که 99 درصد آن در منطقه سه شهرداري واقع شده است.
وي اظهار داشت: بر اين اساس شهر زنجان بافت فرسوده زيادي دارد که اين مهم از ديد مردم و در مناطق مختلف به خوبي نمايان است، اما آنگونه که بايد و شايد اقدامات اساسي در اين بخش انجام نگرفته است.
اين مسئول خاطرنشان کرد: به تازگي و با ادغام سازمانهاي خدمات موتوري و عمران از سوي وزارت کشور در چارت تشکيلاتي جديد به سازمان عمران و بازآفريني فضاهاي شهري شهرداري زنجان موضوع باز آفريني شهري در اساسنامه اين سازمان نيز پيش بيني شده است.
بيگدلي افزود: دولت نيز با ايجاد ساز و کارهاي لازم موضوع بازآفريني، فضاهاي شهري و احياي بافت فرسوده را در اولويت برنامه کاري خود قرار داده و همکاري دستگاههاي بين بخشي مي تواند به نتايج بهتري منجر شود.
وي اضافه کرد: هم اکنون شهرداري زنجان در حال بودجه نويسي سال آينده قرار دارد و اين سازمان نيز درصدد لحاظ کردن برنامه هايي با هماهنگي و همکاري ارگان هاي ذيربط براي انجام کارهاي جديدي در حوزه بازآفريني و فضاهاي شهري شهرداري است.
اين مسئول اظهار اميدواري کرد؛ با توجه به اساسنامه اين سازمان و تعريف کارهايي به جهت باز آفريني فضاهاي شهري اقداماتي براي سال آينده انجام گيرد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان 420 هزار نفر جمعيت و سه منطقه شهرداري دارد.
9646/8068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق کاظمی فرد، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی درباره طراحی و ساخت دستگاهی با استفاده از تکنولوژی سنجش خازنی برای غربالگری سینه، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، توضیح داد: نکته پر اهمیتی که در پروژه مورد توجه قرار گرفت رسیدن به محصول کارآمد و ارزان قیمت و با دقت تشخیص بالا بود که بتوان موضوع غربالگری را در تمام سطح جامعه از جمله مناطق محروم با هزینه خیلی پایین‌تر نسبت به روش‌های موجود پیاده سازی کرد.

کاظمی اضافه کرد: دستیابی به فناوری سنسورهای سنجش خازنی کمک شایانی در تولید ارزان قیمت این محصول نموده است و بعد از آمریکا ایران به دانش ساخت این تکنولوژی دست پیدا کرد و در بیوتکنولوژی، هوافضا و صنعت خودرو سازی کاربرد فراوانی دارد.

وی ادامه داد: روش شناسایی توده های سرطان سینه در حال حاضر از سوی آمریکا مورد تایید قرار گرفته و سازمان FDA آمریکا مجوز استفاده از تکنولوژی را صادر نموده است  که به عنوان ملاک جهانی برای تشخیص سرطان سینه تلقی می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد این دستگاه گفت: برای استفاده از این دستگاه نیازی به دستگاه‌های جانبی نیست و دقت تشخیصی آن ۸۳ درصد برآورد شده است. 

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، کاهش هزینه‌های غربالگری را از مزیت‌های این دستگاه دانست و گفت: این دستگاه با آنالیز با دقت بالای بافت سینه، بافت‌های مشکوک را شناسایی می کند و در نهایت از طریق نرم افزار که بر روی گوشی همراه نصب می‌شود نقاط مشکوک به وجود بافت سرطانی نمایش داده می‌شود.

 کاظمی ادامه داد: امواج آلتراسونیک تولید شده  قادر به تشخیص غیرتهاجمی بافت سرطانی است.

وی با اشاره به اهمیت این دستاورد برای کشور گفت: با توجه به اهمیت موضوع غربالگری سرطان سینه برای وزارت بهداشت و هزینه بالای این طرح، با دستاورد جدید میتوان با سرعت بالا و هزینه به مراتب پایین تر طرح غربالگری سرطان پستان  را در کل کشور پیاده سازی کرد و سطح سلامت در کشور را ارتقا داد .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاهی برای غربالگری سرطان سینه با قیمت کم‌تر ساخته شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد