Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر خانه موزه انتظامی می‌گوید قراردادهای اجراهای تئاتری در این مجموعه کماکان با نسبت ۲۰ به ۸۰ منعقد می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شکرخدا گودرزی چندی است در خانه موزه انتظامی که به تماشاخانه قیطریه هم شناخته می‌شود، مسئولیت مدیریت را پذیرفته است و جایگزین آقای رفیغ‌زاده شده است؛ اما برخی به رویه آقای گودرزی در آنجا انتقاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین ترک‌جوش که سال گذشته در این مجموعه نمایش «پنجره در پنجره» را روی صحنه برده است می‌گوید پیش از آمدن آقای گودرزی با آقای رفیع‌زاده توافق کرده است تا در سالن انتظامی اجرا رود؛ اما با رفتن رفیع‌زاده شرایط متفاوت می‌شود.

شکرخدا گودرزی، خسته از نمایش‌های بزرگشکرخدا گودرزی: نقش امام خمینی (ره) به من شخصیت بازیگری داد / عبدالرضا اکبری:‌ "سیدحسن خمینی" عمامه‌اش را بر سر من گذاشت

 

این کارگردان جوان مدعی است که شکرخدا گودرزی اعلام کرده است برای اجرا در این سالن باید کف فروشی برابر با 800هزار تومان پرداخت شود. وی همچنین افزوده است که شکرخدا گودرزی به او گفته است سالن را نمی‌تواند در اختیارش قرار دهد؛ اما برای اجرا در بهمن ماه، اثر را برای بازبینی مهیا کنند تا در صورت خالی بودن سالن به گروه نمایش «اشتباهی» نوبت اجرا دهند.

شکرخدا گودرزی اما این گفته‌های ترک‌جوش را تکذیب می‌کند. صحبت‌های ترک‌جوش بهانه‌ای شد برای صحبت با آقای گودرزی. وی اذعان داشته که در خانه موزه انتظامی کماکان قرادادها به شکل 20-80 با گروه‌های نمایشی منعقد می‌شود و این یک رویه کلی برای سالن‌های تحت‌نظر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری است و کسی نمی‌تواند از آن  تخطی کند.

وی درباره اجرا حسین ترک‌جوش و نمایش«اشتباهی» هم می‌گوید «به وی گفتم ابتدا باید کارت را ببینیم بعد تصمیم بگیریم. باید کار با کیفیت باشد. سالن به نام استاد انتظامی است و باید شأن آن رعایت شود. خالی ماندن سالن تئاتر در شأن تئاتر نیست و ما نباید اجازه دهیم سالن بدون مخاطب بماند.»

آقای فرخی نیز که مسئولیت سالن مجموعه را برعهده دارد می‌گوید نمایش پیشین آقای ترک‌جوش مخاطب چندانی نداشته است و اساساً به واسطه مهمانان نمایش، جذب مخاطب می‌شده است. حسین ترک‌جوش اما می‌گوید نمایش «پنجره در پنجره» اثر موفقی در انتظامی بوده است و حتی پس از مدت‌ها به این مجموعه رونقی بخشیده است.

با این حال فرخی می‌گوید «قرار بود آقای ترک‌جوش در شهریور اجرا رود؛ ولی بعد از این کار مدام اجرا را به تعویق انداخته است و با این حال گفته شده برای بهمن کار را آماده کنید تا اگر در بازبینی مقبول واقع شد، اجرا رود.»

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT3 واژه های کاربردی مرتبط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تئاتر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «دوازده سی‌ و شش» به نویسندگی و کارگردانی امید دانشوران و تهیه‌کنندگی کوروش شاهونه کاری از کمپانی تئاتر جوانان است که از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸:۱۵ در سالن سایه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

زهره محمدی، امیر نصیری و امید دانشوران به‌عنوان بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. آیدا عارفی، محمدرضا فدایی، مهسان یحیی پور نیز بازیگران سیاه‌پوش این نمایش هستند.

نمایش «دوازده سی‌ و شش» سال گذشته در جشنواره «هم آغاز» تئاتر شهر شرکت کرده بود و توانست جایزه دوم کارگردانی و سوم طراحی صحنه را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «درباره لکه سیاهی است که در سازمان سفید کننده پیدا می‌شود و …»

امید دانشوران طراح صحنه و لباس، شیدا آذرپور طراح صدا، لعیا شمس‌الدینی نور، امید دانشوران طراح گرافیک، سعید راسخی پور ساخت آنونس، آیدا عارفی دستیار کارگردان، هومن مظهری مجری طرح، علیرضا ربانی زاده برنامه‌ریز، مجتبی راوش مشاور کارگردان، سعید راسخی پور مدیر تبلیغات، مهسان یحیی پور مدیریت صحنه، سعید مشی، امیر عباسی، ساسان سبک‌روح دستیار صحنه، حمید تن، محمد غفاری عوامل فنی، محمدرضا فدایی، لعیا شمس‌الدینی، آیدا عارفی گروه صحنه و علی کیهانی روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت ایران کنسرت و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6095530 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • پیش‌فروش بلیت «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» آغاز شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان