Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شبکه سی بی اس آمریکا از صد‌ها مورد گزارش آزار و اذیت جنسی در اردوگاه‌های کودکان در سراسر آمریکا خبر داد.

شبکه سی بی اس آمریکا اعلام کرد گزارش‌هایی درباره بیش از پانصد قربانی دریافت کرده ایم که در پنجاه و پنج سال گذشته در اردوگاه‌های کودکان هدف آزار و اذیت جنسی بوده اند.

حامیان این قربانیان معتقدند تعداد واقعی موارد آزار و اذیت جنسی احتمالا بسیار بیشتر از این رقم است چرا که بسیاری از این سوءاستفاده‌ها گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادر یکی از قربانیان آزار و اذیت جنسی در آمریکا به جسیکا دانکان خبرنگار سی بی اس گفت: یکی از مشاوران اردوگاه درسال ۲۰۰۹ پسرش را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است. این حادثه Incident در یک اردوی دوازده روزه شبانه روزی در اردوگاه لاجونتا رخ داده است.

جان کونته که درباره سوء استفاده از کودکان در دانشگاه واشنگتن مطالعه می‌کند، گفت: این موارد بخش کوچکی از یک مشکل بسیار بزرگ است. بیش از چهارده میلیون نفر هر ساله در اردو‌های آموزشی در آمریکا شرکت می‌کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس اقدام زشت دزد شیطان صفت در اتاق یک نوجوان / او بدجوری کتک خورد+عکس ماجرای زندگی دردناک افسانه دختر مرد پولدار فاجعه در قلب تهران! / همه وحشت کردند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident آزار و اذیت کودکان کودک آمریکایی جنسی عکس مرد ساعت زن زندگی دستگیر شد تهران کودک شهرستان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم

تظاهرات ضد جنایت و نسل‌کشی صهیونیست‌ها هر روز بیشتر از گذشته در دانشگاه‌های آمریکا پر رنگ‌تر می‌شود. دانشجویان دانشگاه «مینه‌سوتا» آمریکا با وجود بارش باران و شرایط جوی نامساعد کماکان دست از تظاهرات خود برنداشته و خواهان توقف جنگ در غزه هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • سانحه برای هواناوهای ارتش آمریکا و جراحت ۳۰ ملوان و تفنگدار دریایی
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • پارک بازی کودکان المغازی؛‌ بانک جدید حملات رژیم صهیونیستی
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان! + فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • اعتراض و تجمع حامیان فلسطین در دانشگاه‌های استرالیا