Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@14:24:24 GMT

زندگینامه شهید «اسماعیل قادری»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۷۲۳

زندگینامه شهید «اسماعیل قادری»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، شهید «اسماعیل قادری» فرزند محمدتقی متولد ۱۳۴۸ از دهستان ویرایی اسدآباد آموزگار جوانی که از یک خانواده مذهبی و شیعه ایرانی بود و از کودکی با آموزه‌های اسلام و ائمه (ع) آشنایی داشت و در خانواده‌ای که به احکام شرعی و آموزه‌های اسلامی مقید بود رشد یافت و تربیت شد.

این جوان آموزگار در اوایل نوجوانی با زمزمه‌های انقلابی مردم انقلابی آشنا شد و قبل از سن تکلیف و جوانی دل در گرو انقلابی داشت که با نام امام خمینی(ره) شناخته می‌شد و چون به سن جوانی رسید بعد از تحصیلات راهنمایی در دانشسرای تربیت معلم قبول شد و با اشتیاق زیادی که برای فعالیت در سنگر تعلیم و تربیت برای تربیت نوباوگان کشور داشت به تحصیل خود در تربیت معلم ادامه داد و به عنوان آموزگار در آموزش و پرورش اسدآباد قبول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید بزرگوار دارای ویژگی‌های اعتقادی و اخلاقی اسلامی بود و از آگاهی لازم برای شناخت احکام دینی و امور اجتماعی و تکالیف خود برخوردار بود و به خاطر همین آگاهی در جوانی برای حفظ مرزهای کشور و استقلال و امنیت و عزت کشور به یاری رزمندگان اسلام شتافت.

وی در نبرد با دشمن در جبهه‌های دفاع مقدس در تاریخ ۷ آبان ماه ۱۳۶۶ در جبهه‌های مآووت به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت و روح پاکش به رضوان الهی پرکشید.

روحش شاد و خاطرش در دل‌ها گرامی و جاودان باد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: اسدآباد دفاع مقدس اخلاق اسلامی ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در این اردو ۵۰ بسکتبالیست منتخب از استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان حضور دارند.

این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم