Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: باید مسئولان مردم‌داری را در اولویت خود قرار بدهند. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آیت‌‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی امشب در آئین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر استان کردستان، دوران مسئولیت هرانسانی را بهترین فرصت برای ارائه خدمت به خلق خدا و ذخیره آخرت دانست و اظهار داشت: خدمت به خلق از والاترین مظاهر عبادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جابجایی، سپردن و دست به دست شدن مسئولیت‌ها به افرادهای مختلف از ملزومات قانون حاکم بر طبیعت و زندگی انسان‌هاست و باید کسانی که مسئولیت می‌پذیرند در دوران کوتاه  مسئولیت خود را نشان بدهند و در مسیر الهی حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: اگر انسان‌ها نسبت به مسئولیتی که به آنها سپرده می‌شود کوتاهی کنند به خود ظلم کرده و این امر سبب ذلت و خواری می‌شود اما قطعاً اهل ایمان خود را در معرض مسئولیتی قرار نمی‌دهند که اهلیت آن را نداشته باشد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود مهمترین وظایف نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات را « هدایت‌گری، مردم‌داری و در ارتباط با مردم بودن» برشمرد و با تاکید بر مردم‌داری مسئولان اضافه کرد: محبت به مردم، سبب پایداری مقام و موقعیت مدیران و دولتمردان می‌شود.

مردم داری و کمک به مردم مهمترین ویژگی یک فرمانده بسیج است قم| مردم‌داری و برطرف کردن مشکلات مردم مهم‌ترین خصوصیت حجت‌الاسلام طباطبایی بود نباید برطرف‌کردن مشکلات مردم را به دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی موکول کرد

آیت‌‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید انسان‌ها در مسیر تعالی هدایت و همراهی شود، تنها راه رشد و تکامل انسان را ناشی از دستورات خداوند دانست و افزود: اگر مخلوقات دستورات خداوند و قرآن را به خوبی درک کنند از هر لحاظ می‌توانند بدرخشند و روح خود را به تکامل اعلا برسانند.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای انسان «رشد روحی»  آن فرد است که باید شرایط فراهم شود تا روح انسان تعالی پیدا کند و سعادتمند بماند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: «ایمان، عمل صالح و یاری کردن همدیگر» از جمله ویژگی‌هایی است که انسان را از خسران و زیان نجات داده و به موفقیت نزدیک می‌کند و انسانی انسانی که براساس دین و تقوا کار می‌کند قطعاً بهتر می‌تواند کار انجام بدهد و برکات فراوانی برای وی به دنبال دارد.

انتهای پیام/

R7848/P1011199/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار داوطلب کردستانی در کنکور سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد