Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@02:40:38 GMT

تکذیب انفجار در خط لوله گاز عسلویه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۰۸

سخنگوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز در حین جوشکاری یک خط لوله 40 اینچی، گفت: خط لوله از هرگونه گاز و مواد هیدروکربوری تخلیه بوده و جوشکاران در حال جوشکاری این خط لوله خالی بوده اند. آفتاب‌‌نیوز : مجتبی عوض زاده با اشاره به انفجار کپسول گاز از مصدومیت چهار نفر در این حادثه خبر داد و تصریح کرد: مصدومان بلافاصله به درمانگاه ابن سینای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منتقل شدند و درمان مصدومان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با رد انفجار خط لوله گاز در عسلویه، خاطرنشان کرد: این حادثه ساعت حدود 17:45 امروز به وقوع پیوسته است.
به گزارش عسلویه نیوز؛  این حادثه در خط لوله انتقال خوراک صنایع پتروشیمی به فاز دوم عسلویه به وقوع پیوسته که مصدومان مربوط به شرکت پیمانکاری شرکت ایران آروین بوده اند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: عسلویه انفجار لوله گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دشتی گفت: حادثه نشت آب بر اثر شکستگی لوله آزبست ۱۵۰ میلی متر شهر ندوشن ساعت شش و نیم صبح به سامانه ۱۲۲ اطلاع داده شد که پس از آن اکیپ اتفاقات شرکت آبفا سریع در محل حاضر شدند. 
 
وی، علت این حادثه را واریز قنات ناشی از بارندگی عنوان کرد و افزود: در اثر بارندگی و نشست زمین، قنات واریز کرده و با توجه به حجم بالای فرو نشست زمین در این محل، لوله دچار شکستگی شد. 
 
مدیر امور آبفای میبد به قطعی آب بخشی از شهر بر اثر این حادثه اشاره کرد و ادامه داد: عملیات پر کردن کانال و رفع خطر با همکاری شهرداری ندوشن انجام شد و بعد از سه ساعت و نیم تلاش عملیات تعمیر لوله انجام و نشت آب مهار شد.

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • وقوع انفجار در کابل
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شهر ندوشن
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند