Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر محمد جواد فدائی در دیدار با رئیس سازمان نقشه برداری کشور افزود: نقشه برداری برای خیلی از کارها مورد نیاز است و به نحوی زیربنای پروژه های عمرانی در کشور نقشه های دقیق است که ویژگی های مکانی و جغرافیایی منطقه را مشخص می کند.

 وی با اشاره به لزوم تهیه آرشیو از نقشه های قدیم و جدید در استان تصریح کرد: بسیاری از اختلافات ملکی در استان به دلیل فقدان نقشه جغرافیایی مناسب از منطقه همچنان لاینحل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان گفت: باتوجه به اهمیت نقشه برداری به عنوان مبنای اجرای پروژه های عمرانی در کشور، به آرشیوی مناسب از نقشه های قدیم و جدید استان نیاز داریم.

وی افزود: اگر سازمان نقشه برداری این آرشیو را در اختیار استان قرار دهد به توسعه شهری کمک زیادی خواهد شد.

فدائی اظهار داشت: استفاده از مدل نقشه های گوگل ارت یکی از مواردی است که همچنان مبنای بسیاری از کارها در کشور است و بنظر می رسد تهیه جایگزینی مناسب برای آن باید در اولویت باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوگل استان برنا قدیم نقشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • پرتاب نخستین کاوشگر برای نمونه‌برداری از ماه
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور