Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از محکومیت ۷۴۲ واحد متخلف اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزای میزان، محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از محکومیت ۷۴۲ واحد متخلف اقتصادی در این استان خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان بیان داشت: در ۹ ماه سالجاری تعزیرات حکومتی با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی استان  ۶۵۸ نوبت گشت مشترک برگزار کرد که در این راستا از ۲۲۷۰ واحد صنفی، خدماتی و شرکت‌های تولیدی بازرسی بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی افزود: در گشت برگزار شده تعداد ۷۴۲ واحد متخلف شناسایی که پس از تشکیل گزارش توسط دستگاه‌های نظارتی پرونده متخلفین پس از ارجاع به شعب مربوطه و محرز شدن تخلف.اشخاص خاطی به جزای نقدی به مبلغ ۲۱ میلیاردو ۲۲۲ میلیون و ۹۱۲ هزارو ۶۰۲ ریال جزای نقدی و ضبط کالا، معدوم نمودن کالا، و الزام عرضه کالا در شبکه و درج در پرونده محکوم شده اند.

وی از افزایش برگزاری گشت‌های مشترک در روز‌های آینده خبر داد و گفت: گشت مشترک به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات و جنبه ارشادی برای واحدین صنفی و خدماتی است و مشارکت مردم در اعلام گزارش از واحد‌های متخلف می‌تواند در نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات تخلف اقتصادی سمنان گشت های مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران