Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@13:51:13 GMT

تاکید بر آموزش منجر به اشتغال و در آمد زایی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۹۴۶۳

تاکید بر آموزش منجر به اشتغال و در آمد زایی

شاه محمدی بر آموزش های منجر به اشتغال و درآمد زایی بین افراد جامعه تاکید کرد.

سعید رضا شاه محمدی با اشاره به اهمیت آموزش و مهارت آموزی، به فعالیت های گسترده فنی و حرفه ای در جامعه اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فنی و حرفه ای استان مرکزی با آموزش مهارت های مختلف برای افراد  زمینه را برای اشتغال و فعالیت آنان در بخش های مختلف فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی  با اشاره به اینکه فنی و حرفه ای جایی برای حرفه آموزی و ورود به بازار کار و اشتغال است، افزود: در این راستا این نهاد با ورود به بخش های مختلف زمینه را برای آموزش همگان فراهم کرده است.

 

مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه داشتن شغل و مهارت می تواند بسیاری از مشکلات افراد را مرتفع و از بسیاری از بزه ها و جرایم جلوگیری کند، ادامه داد:نداشتن حرفه و شغل سبب بسیاری از مشکلات همچون بزه کاری است که در این راستا این نهاد با ورد به زندان ها و ندامتگاه ها اقدام به آموزش زندانیان کرده است.

 

شاه محمدی دمیدن روح امید به مددجویان با  آموزش های مهارتی در زندان را ضروری دانست و بیان کرد: کیفیت بخشی آموزش های مهارتی به مددجویان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

وی با بیان اینکه طی 9 ماه سال جاری صد در صد تعهدات آموزشی بخش زندان انجام شده و آموزشهای در حال اجرا فراتر از تعهدات می باشد، خاطر نشان کرد: سیاست آموزشی در بخش زندان، آموزش منجر به اشتغال و درامد زایی است که این سیاست از ارتکا مجدد به بزه و جرم پس  از آزادی زندانیان جلو گیری  می کند.

 

مدیر کل فنی و حرفه ای استان مرکزی ادامه داد: مددجویان می توانند برای دریافت آموزش های تکمیلی در مهارت های فراگرفته شده در دوران حبس پس از آزادی به مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان مراجعه و از آموزش های تکمیلی بهره مند شوند.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي بیرجند مشهد بندرعباس خراسان جنوبی هرمزگان اصفهان استان سمنان مهارت آموزی استان مرکزی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار نفر از اهالی روستاهای استان در سال گذشته از جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان خدمت رایگان دریافت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن کامرانی‌فرد به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از آنجایی که ارائه خدمت بی منت به مردم استان و ترویج فرهنگ مهارت آموزی سرلوحه برنامه‌های کاری این اداره کل است در سال گذشته 218 نفر از پرسنل اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی در 22 روستای هدف استان اقدام به برپایی اردوی جهادی ارائه خدمات فنی و مهندسی رایگان به مردم کردند.

وی افزود: در این اردوها خدمات مختلفی از جمله جوشکاری، تأسیسات، تعمیر لوازم خانگی، آرایش و پیرایش، تعمیر موبایل، برقکاری ساختمان، صنایع پوشاک و ده‌ها حرفه دیگر ارائه شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: بیش از 2 هزار نفر از اهالی روستاهای استان از خدمات جهادگران مراکز آموزش فنی و حرفه‌ خراسان جنوبی خدمت رایگان دریافت کردند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بیرجند نیز از برگزاری آزمون سنجش مهارت برای بیش از 4 هزار نفر در سال گذشته خبر داد.

حسین دانش گفت: سال گذشته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران بیرجند برای پنج گروه مختلف از متقاضیان، آزمون‌های علمی و عملی را برگزار کرد که پس از اجرای سنجش علمی و عملی، از این تعداد بیش از دوهزار و 500 نفر موفق به أخذ گواهینامه مهارت شدند.

انتهای پیام/ 257

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • بیش از ۹۰ درصد از درخواست‌های مردم در حوزه اشتغال است
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • تاکید معاون وزیر خارجه بر ضرورت بی‌طرفی و حرفه‌ای گری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی
  • اتخاذ موضع بی‌طرفانه و حرفه‌ای در همکاری‌ ایران و آژانس موثر است
  • ایجاد ۲.۵ میلیون شغل در دولت سیزدهم
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه