Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال با هدایت وینفرد شفر در حالی رقابت های لیگ برتر فوتبال را پشت سر می گذارد که سرمربی آلمانی آبی پوشان با در اختیار داشتن یک مربی ایرانی و خارجی کارهای خود را پیش می برد و در این میان فرزند شفر نیز یکی از آنالیزور های مهم تیم محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود روزها درباره انتخاب دستیار جدید برای شفر گمانه زنی هایی صورت گرفت تا در نهایت مشخص شد اگر قرار است برای سرمربی استقلال دستیار جدیدی انتخاب شود بهتر است گراهاد شرودینگر مربی دروازه‌بان‌های آلمانی به نیمکت استقلال بیاید.

در حال حاضر دوباره بحث حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی پوشان به گوش می رسد که البته بارها و بارها مدیران استقلال این موضوع را تکذیب کردند و این بار نیز نشست اخیری که مطرح شده بین مجیدی و فتحی برگزار شده تا این بازیکن کار مربیگری خود را آغاز کند تکذیب شد.

همچنین مجتبی جباری نیز یکی از گزینه های دستیاری شفر بود که در نهایت مخالفت هایی که طبق اعلام جباری از سوی باشگاه صورت گرفت اجازه نداد بازیکن سابق آبی ها در کنار شفر کار مربیگری خود را آغاز کند.

از طرفی ساناک مربی سابق استقلالی ها نیز به نوعی خواهان بازگشت به جمع آبی پوشان شده و این موضوع در حالی مطرح شده که این مربی ماه ها پیش به یک باره به دلیل بیماری مادرش ایران را ترک کرد تا جایی که مسئولان استقلال خواهان فسخ قرارداد 2 ساله او شدند تا شکایتی پا بر جا نماند.

به هر ترتیب شرایط در حال حاضر به گونه ای است که نیمکت استقلال و انتخاب دستیار جدید برای شفر به یک معضل تبدیل شده و مشخص نیست کدامیک از نفرات مطرح شده روی نیمکت آبی ها قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: 

رحمتی بی رقیب می شود؟

وداعِ اخراجی‌های استقلال بعد از ۹۰ دقیقه مبارزه با پدیده لیگ

مصدومیت های مصلحتی در استقلال!

چشم منصوریان و قلعه نویی به بازیکنان استقلال!

استقلال و سپاهان به دنبال مهاجم آفریقایی

ستاره استقلال ماندنی شد

استقلالی‌ها قبل از بازی با پدیده پولدار می‌شوند

انتهای پیام/

چه کسی به عنوان دستیار جدید شفر انتخاب می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • واکنش توییتر رسمی باشگاه بارسلونا به ماندن ژاوی؛ فراتر از یک مربی
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!