Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- وحیدعلی ضمیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۰ تابلو معرف کاربری غیرمجاز جمع‌آوری‌ شده‌است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری ، وحیدعلی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: بخش مهمی از فضای یک شهر به سیما و منظر آن بستگی دارد؛ از این رو نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز و همچنین تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارها و مبلمان شهری باعث نازیبا شدن چهره شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ضمیر افزود: به همین منظور اصلاح و ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری با هدف آراستگی و زیبایی منظر شهری، بازپیرایی تابلوهای فرسوده، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی‌های بصری و تابلوهای غیراستاندارد در سطح شهر بصورت مستمر و روزانه در حال اجرا می باشد.

وی همچنین اضافه نمود: بر اساس ماده ۵۵ و ماده ۹۲ قانون شهرداری ها ، موضوع ساماندهی، اصلاح و جمع‌ آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف از سال ۹۴ در دستور کار قرار گرفته‌ است.

معاون خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه این تابلوهای غیرمجاز و فاقد مجوز بر نمای کلی معابر و خیابان ها تاثیر منفی می گذارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ اخطاریه صادر و ۱۳۰ تابلو غیرمجاز جمع‌آوری شده‌است.

ضمیر ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این زمینه و صدور اخطار، تعداد ۴۰ تابلو غیرمجاز معرف کاربری توسط خود صنوف و۹۰ مورد توسط شهرداری جمع‌آوری شده‌ است .

وی با تاکید بر اینکه برای نصب تابلوها قوانینی وجود دارد و تابلوها باید حتما مجوز شهرداری را داشته باشند، ادامه داد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گفت: این اقدامات در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود، صاحبان صنوف، ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند .

وی از آن دسته از شهروندانی که خود مبادرت و اقدام به رفع تخلف و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز می نمایند قدردانی و تشکر نمود .

ضمیر در پایان خاطرنشان کرد: طرح یکسان‌سازی تابلوهای معرف کاربری با هدف یکپارچه‌سازی و متحدالشکل بودن تابلوهای موجود در پیاده راه بوعلی به صورت پایلوت به عنوان یکی از محوری‌ترین معابر همدان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی آمل از قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.


مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییرکاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستاهای قادی‌محله و بختیارکتی این شهرستان کردند.


وی افزود: پنج بنا و هفت فقره تفکیک و دیوارکشی در قالب ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۱۰، قلع و قمع و ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، گفت: به مالکین اراضی کشاورزی توصیه می‌شود بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع
  • از افزایش تابلوهای اعلام وضعیت پارامترهای سلامت هوا تا طرح تهاتر مطالبات بانک شهر با املاک
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • جاری شدن سیلاب در البرز