Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به پیشنهاد بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و با حکم ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور، اکبر عبدلی به عنوان سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل منصوب شد.

طبق این حکم عبدلی موظف شده است ظرف مدت 3 ماه با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل نسبت به فراهم کردن مقدمات و برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اردبیل اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ح

انتخاب سرپرست بدنسازی و پرورش اندام اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب بدنسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ارشاد لرستان، «سید غلامرضا نعمت‌پور» با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود معرفی شد.

در بخشی از حکم اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برای این انتصاب جدید، آمده است: نظر به تجارب ارزشمند جنابعالی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، هنری و رسانه‌ای، به‌عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود منصوب می‌شوید.

«نعمت‌پور» دارای مدرک کارشناسی‌ارشد تهیه‌کنندگی مستند از دانشگاه صداوسیما تهران، عضو انجمن فیلم کوتاه خانه سینما و انجمن سینمای جوان خرم‌آباد و عضو انجمن عکاسان ایران است و مشارکت‌درساخت بیش از سی فیلم کوتاه به‌عنوان تصویربردار، صدابردار، تدوینگر و... در کارنامه او قرار دارد.

دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بین‌المللی فجر و کسب چندین جایزه ملی و بین‌المللی دیگر در کارنامه این هنرمند جوان و انقلابی وجود دارد.

ازجمله سوابق وی می‌توان معاون امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلاممی لرستان کارشناس امور سینمایی اداره کل، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد، مسئول روابط‌عمومی و واحد فیلم و عکس حوزه هنری لرستان به مدت ۴ سال، مسئول واحد فیلم بسیج هنرمندان اشاره کرد.

کد خبر 6093836

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • کاری که ورزش کردن با سرطان می‌کند
  • تاثیر ورزش شدید بر سرطان
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • انتصابات جدید در گیلان