Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ سلاطی در این خصوص، اظهار کرد: رشته دارت یکی از فعالترین و پرطرفدارترین رشته های ورزشی هیات انجمن های ورزشی استان است که در سال های اخیر شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی در سطح استان بوده ایم.

اوافزود:  در حال حاضر دارترهای توانمند و موفقی در کمیته دارت هیات انجمن های ورزشی استان در بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که در رقابت های کشوری هم صاحب مقام و رتبه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان  با اشاره به برگزاری رقابت های دارت قهرمانی کشور در بخش بانوان طی هفته آتی در استان سمنان و شهرستان شاهرود گفت: جهت آماده سازی هرچه بیشتر بانوان دارتر استان این دوره روانشناسی در محل سالن آموزش هیات پزشکی ورزشی استان درشهرستان خرم آباد برگزار می شود.

سلاطی گفت: این کلاس در مورخه22آذرماه  از ساعت 12 تا 13 عصر برگزار می شود و بانوان دارتر راه یافته به مسابقات قهرمانی دارت کشور و شرکت کنندگان در مسابقات مرحله سوم لیگ فصلی استان در این کلاس حضور می یابند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان رشته های ورزشی رشد رقابت روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی محله پشته حسین آباد خرم آباد با بیان اینکه لرستان مهد ورزشکاران و پهلوانان بسیاری است، گفت: فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در مناطق حاشیه‌ای باعث شناسایی استعداد‌های جدید و کاهش معضلات اجتماعی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از شهرداری خرم آباد و شورای شهر برای افتتاح و تجهیز این مجموعه ورزشی در پشته حسین آباد افزود: مدیران باید با همدلی، هماهنگی و هم افزایی برای برخورداری هر چه بیشتر مردم از خدمات شهری تلاش بیشتری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی