Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:18:42 GMT

فرهنگ آسیب زا باید اصلاح شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۳۹۸۶

فرهنگ آسیب زا باید اصلاح شوند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام از آسیب های اجتماعی به عنوان مانع و سد راه توسعه این استان نام برد و تاکید کرد : خرده فرهنگهای ناصوابی که زمینه ساز شیوع آسیب هستند باید اصلاح و حذف شوند.

به گزارش ایرنا،، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: شاخص های فکری و فرهنگی یک جامعه که رفتارهای قابل پیش بینی افراد را در بر می‌گیرد، در قلمرو فرهنگ عمومی تعریف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در گفتار و رفتارها افزود: هر کاری که به سود استان باشد قطعا به نفع مردم و نظام نیز است و مدیران برای خدمتگذاری به مردم و نظام مسئول هستند و نباید صرفا مدیر یک حزب و جناح خاص باشند.
وی یادآور شد: دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای پروژه های مصوب شده شورای فرهنگ عمومی را دارند و اجرای هر پروژه ای از جمله طرح های فرهنگی باید پیوست زیست محیطی نیز داشته باشد.
وی تاکید کرد:هر چقدر پاسخ های یک جامعه نسبت به رویدادی همگن تر و یک صدا تر باشد، آن جامعه در بخش تقویت فرهنگ عمومی کشور موفق ترعمل کرده است.
استاندارایلام اظهار داشت: زیربنای یک جامعه پیشرفته و اخلاقی توجه به عنصر ممتاز فرهنگ است زیرا فرهنگ بر همه حوزه ها موثر بوده و حصول نتیجه نیازمند عزم همگانی و صبر و تحمل است.
وی هشت سال مرزداری در دفاع از کشور را از افتخارات استان ایلام دانست وگفت: نظام و دولت مدیون ایستادگی مردم ایلام در این مدت هستند.
سلیمانی دشتکی بر حمایت و تسریع همه جانبه از طرح های توسعه ای استان تاکید جدی کرد و گفت : دستگاه های اجرایی و خدمت رسان باید تمام اهتمام خود را برای تحقق و همراهی با خواسته های مردم بکار گیرند.
استاندار ایلام افزود: مسئولان ملزم به پاسخگویی و پیگیری مشکلات، خواسته ها و نیازهای مردم هستند.
7180/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استانداري ايلام شوراي فرهنگ عمومي آسيب هاي اجتماعي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۳۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: شبکه برق روستای "تختان بخش سراب میمه در شهرستان دهلران که بر اثر سیل ۲ روز گذشته آسیب دیده بود، وصل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ولی الله ناصری، روز یکشنبه با اشاره به حضور به‌موقع و سریع نیروهای برق شهرستان برای رفع آسیب دیدگی شبکه برق روستای تختان به دلیل وقوع سیل گفت: بر اثر بارش باران‌های سیل‌آسا، ترانسفورماتور برق روستا و بیش از یک هزار متر شبکه برق‌رسانی روستا دچار خسارت شده بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام در ادامه با اشاره به تخریب تعدادی از پایه‌های برق این روستا افزود: این پایه ها با تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان و شهرستان دهلران به سرعت نصب شد.

ناصری به آمادگی این شرکت برای مقابله به حوادث غیرمترقبه، با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، اشاره و عنوان کرد: در کمتر از چند ساعت، شبکه و ترانسفورماتورهای آسیب دیده روستای "تختان" اصلاح شد.

وی تصریح کرد: اکیپ‌های عملیاتی و اجرایی پس از اعلام دیسپاچینگ برق مبنی بر آسیب به شبکه روستای تختان به محل اعزام شدند.

ناصری به نصب بیش از یک هزار متر کابل برق در بازه زمانی کوتاه اشاره کرد و گفت: هم اکنون روستای تختان از برق پایدار برخوردار است.

به گزارش تسنیم، زیرساخت های برق، آب و گاز روستای تختان به دنبال بارش شدید باران، وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در روز جمعه 14 اردیبهشت آسیب جدی دیده بود.

دهستان تختان، یکی از دهستان‌های بخش سراب میمه شهرستان دهلران در استان ایلام است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند | نباید از چشم مردم مخفی و جهادشان مغفول بماند
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران