Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان در نشست اتاق فکرجشنواره رضوی گفت : تاکنون ششصد اثر از سراسر کشور به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است .

استاندرایلام نیز دراین نشست با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فضای مجازی به ویژه وبلاگ نویسی باعث جذب جوانان به جشنواره فرهنگی می شودگفت: باید از ظرفیت مرز بین المللی مهران در برگزاری این جشنواره استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به وجود ٤2٠ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق افزود: این امتیاز و ظرفیت بسیار بالایی برای تردد زائرانی که از عراق به سمت مشهد الرضا حرکت می کنند دارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور زائران عراقی در مشهد مقدس، آن هم از طریق مرز مهران یادآور شد: اعضای اتاق فکر جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی برای سال های بعدی می توانند روی این ظرفیت برنامه ریزی و تمرکز کنند.

همچنین در جلسه شورای نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد که همزمان با این جلسه برگزار شد استاندارایلام توسعه زیر ساخت های فرهنگی را اولویت اصلی مسئولان استان عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام جشنواره رضوی خاطره نویسی سفرنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ کوخایی اظهار کرد: از این تعداد، پنج هزار و ۹۹۰ داوطلب در ایلام با هم به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان این که نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی امروز و فردا برگزار می‌شود، افزود: در ۶ شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش، مجری برگزاری این آزمون است.

وی تشریح کرد: از ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب شرکت در آزمون، ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • افتتاحیه برنامه های هفته سنه / سردیس استاد عباس کمندی رونمایی شد + فیلم
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • مرحله اول آزمون سراسری کنکور آغاز شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود