Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:20:27 GMT

رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۵۶۳۲

رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان انتخاب شد

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی این رشته ورزشی انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، حسین اخلاقی در این مجمع انتخاباتی با کسب 10 رأی از 17 رأی اخذ شده، به مدت چهارسال به عنوان رییس هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان انتخاب شد.
در این انتخابات علاوه بر اخلاقی ، ادریس قریشی و حمیدرضا محمدی نیز نامزد ریاست هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتدای امسال تاکنون یونس برهم با حکم رییس فدراسیون سرپرست این رشته ورزشی در هرمزگان بود.
پیش از این نیز علی پایدار به مدت 12 سال ریاست هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان را بر عهده داشت.
مجمع انتخاباتی هیات بدن سازی و پرورش اندام هرمزگان با حضور ناصر پورعلی فرد رییس فدراسیون بدن سازی و پرورش اندام کشور، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان و معاونان آموزشی و فرهنگی و اعضای این مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هيات بدنسازي مجمع انتخاباتي هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری

به گزارش خبرنگار مهر، سی و یکمین مراسم تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری صبح امروز با حضور محمد علی علی زلفی گل، برخی از معاونان این وزارتخانه و تعدادی از روسای دانشگاه ها در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

دکتر علی رضا حیدری معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه مرکزی در این مراسم گفت: دستورالعمل اساتید نمونه بازنگری و ابتدای سال تحصیلی گذشته به همه دانشگاه ها ابلاغ شد، ۴ یا ۵ ماه فرصت داده شد تا دانشگاه ها افراد واجد شرایط رو معرفی کنند.

وی ادامه داد: تا ۳۰ دیماه فرصت داده شد افراد معرفی شوند. این درحالی بود که برخی از دانشگاه ها تاخیر داشته و تا فرودین نیز پرونده هایی از دانشگاه ها به دبیرخانه ارسال می شد.

معاون هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم گفت: در این دوره ۱۵۰ پرونده بعد از مرحله اول ارزیابی توسط دانشگاه ها ارسال شد برخی دانشگاه نیز اعلام‌کردند بعد از ارزیابی افراد معرفی شده شرایط نداشتند و معرفی نشدند.

وی ادامه داد: در مجموع ۸۷ پرونده ارزیابی نهایی شد که تمامی ۸۷ نفر شایسته بودند ولی با توجه به یک سری معیارها ۶۵ نفر عضو هیات علمی از ۳۱ دانشگاه انتخاب شدند که امیدواریم کمک بیشتر برای دانشگاه باشند.

کد خبر 6093045 زهرا سیفی

دیگر خبرها

  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند