Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: با صحبت‌های انجام شده ماه آینده افتتاح رسمی راه‌آهن استان گیلان با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود. ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهرداد بائوج لاهوتی عصر امروز در مراسم معارفه مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان گیلان در سالن اجتماعات این اداره کل در رشت اظهار داشت: از عملکرد راه و شهرسازی گیلان راضی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بخش حمل و نقل جاده‌ای کارهای خوبی انجام شده است تصریح کرد: مدیریت در کشور با توجه به مشکلات اقتصادی سخت است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه با صحبت‌های انجام شده ماه آینده افتتاح رسمی راه‌آهن استان گیلان با حضور رئیس جمهور انجام می‌شود گفت: کشور نیازمند 25 هزار کیلومتر راه‌آهن است.

مدیرکل راه‌آهن گیلان منصوب شدراه‌آهن گیلان به صورت آزمایشی راه‌اندازی شدتوسعه راه‌آهن گیلان 1000 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد

بائوج لاهوتی با اعلام اینکه 90 درصد حمل و نقل در کشور توسط حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود ابراز داشت: سال 84 میزان کشته‌های حوادث جاده‌ای 27 هزار نفر بود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر سالانه 20 هزار نفر در حوادث جاده‌ای کشته می‌شوند خاطرنشان کرد: تعداد سالانه کشته‌های جاده‌ای بیشتر از شهیدان دفاع مقدس در هر سال است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سالانه 30 میلیون گردشگر وارد استان گیلان می‌شوند گفت: 10 میلیارد دلار باید در حمل و نقل کشور سرمایه‌گذاری شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی 3 وظیفه هدایت، حمایت و نظارت را بر عهده دارد افزود: در بخش مسکن نگرانی‌هایی وجود دارد که باید برای دهک پایین جامعه چاره‌اندیشی کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیران اداره راه و شهرسازی مدیران سخت‌کوشی هستند اظهار داشت: در وزارت راه و شهرسازی، تکریم ارباب رجوع وجود دارد.

علی اوسط اکبری‌مقدم  با اشاره به اینکه راه‌آهن استان گیلان حاصل پیگیری مدیران راه و شهرسازی گیلان بود عنوان کرد: باید از تجربیات مدیران باسابقه در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/ح

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان

شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی هرزگوین در بیانیه مشترکی تحولات جاری در غزه را لکه ننگی بر پیشانی بشریت دانستند.

به گزارش ایسنا، «احمد الطیب» شیخ الازهر روز دوشنبه میزبان «دنیس بچروویچ» رئیس جمهور بوسنی هرزگوین بود و در این دیدار دو طرف به بررسی مهمترین مسائل و چالش‌های پیش روی جهان اسلام پرداختند.

شیخ الازهر اظهار کرد: این دیدار برای ما بسیار ارزشمند است و تاثیر بسیار ویژه‌ای بر ما دارد چرا که همزمان با کشتار جمعی انجام شد که رژیم صهیونیستی در حق برادران ما در غزه انجام می‌شود و این به عنوان لکه ننگی بر پیشانی بشریت، یادآور جنایت کشتار جمعی است که در حق مسلمانان بوسنیایی در بوسنی هرزگوین انجام شد و به ما مسلمانان یادآور می‌شود که اتحادمان تنها راه بیرون آوردن امت‌مان از این بحران‌ها است.

الطیب در ادامه گفت: مشکل اصلی در تمام اتفاقاتی که برای ما رخ می‌دهد، واکنش ضعیف جهان اسلامی و عربی است و اساس این مشکل ضعف ناشی از تفرقه و پراکندگی است که ملت ما دچار آن است.

رئیس جمهور بوسنی هرزگوین نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در الازهر و دیدار با شیخ الطیب، تاکید کرد: آنچه در غزه در حال وقوع است لکه ننگی بر پیشانی بشریت است و این در درجه اول بحرانی اخلاقی است.

او با اشاره به اهمیت بسیار «برادری انسانی که شیخ الطیب و پاپ فرانسیس آن را ایجاد کرده به عنوان مهم‌ترین اصل اخلاقی در عصر کنونی»، گفت: ما باید به این اصول پایبند باشیم و آنها را به ویژه در این شرایط که با بحران‌های انسانی، اقتصادی و اجتماعی در مناطق مختلف جهان روبرو هستیم، به کار گیریم.

رئیس جمهور بوسنی در پایان به صورت رسمی از شیخ الازهر برای سفر به این کشور دعوت کرد و الطیب نیز از این دعوت استقبال و تاکید کرد که در اولین فرصت به بوسنی سفر خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان