Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:00:59 GMT

ماروتا مدیر اینتر میلان می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۱۹۱۴۳

ماروتا مدیر اینتر میلان می‌شود

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گزارش ها حاکی از آن است که جوزپه ماروتا که اوایل سال جاری یوونتوس را ترک کرد، روز جمعه به طور رسمی به عنوان یک مدیر اینتر منصوب خواهد شد.

متخصص نقل وانتقالات یووه از سمت مدیرعاملی در این تیم برداشته شد و بعدا موافقت کرد که قراردادش به عنوان مدیرکل مختومه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله شایعه شده است که او در نراتزوری پست خواهد گرفت و حالا او در امور رسمی باشگاه حضور یافته است.در حال حاضر اسکای ایتالیا گزارش می‌دهد که ماروتا روز پنج شنبه به طور رسمی به عنوان مدیر اینتر منصوب خواهد شد.

به احتمال زیاد او سمت مدیر کل ورزش را که در یووه داشت، برعهده خواهد گرفت، و بعدا مدیر اجرایی تیم خواهد شد.

یشتر بخوانید:

یاران رونالدو به رکورد تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رسیدند یوونتوس - اینتر/ لشکر بی رحم الگری در پی شکار افعی‌ها در دربی ایتالیا کالیاری 1 - میلان 1/توقف روسونری در شب گلزنی هیگواین آث میلان ۲ - پارما یک/ خوشبختی شاگردان گتوسو با کامبک

انتهای پیام/

مدیر سابق یووه در باشگاه اینتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد

هواداران و بازیکنان اینتر با توهین به ستاره همشهری، بیستمین قهرمانی‌شان را در سری آ جشن گرفتند.

طرفداری | جشن قهرمانی بازیکنان اینتر، عصبانیت بازیکنان و هواداران میلان را در پی خواهد داشت.

اینتر هفته گذشته و با پیروزی مقابل میلان بیستمین قهرمانی خود در سری آ را قطعی کرد و بازیکنان و هواداران نراتزوری امروز و پس از پیروزی تیمشان مقابل تورینو، در خیابان‌های میلان به جشن و شادی پرداختند. اما یکی از حواشی بزرگ خوشحالی هواداران و بازیکنان اینتر، بنر توهین‌آمیز آنها در دستان دنزل دومفریز خطاب به تئو هرناندز بود.

در این بنر که تصویر آن برگرفته از بازی GTA است تصویر دومفریز را نشان می‌دهد که قلادۀ سگی با چهره تئو هرناندز، ستاره میلان را در دست دارد. این بنر توهین‌آمیز ابتدا در دستان هواداران نراتزوری بود که بعد از آن دنزل دومفریز، وینگ بک راست هلندی اینتر آن را گرفته و به اهتزاز در می‌آورد. باید دید چنین بنر توهین‌آمیزی درنهایت چه واکنشی را از سوی هواداران رقیب همشهری در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اینتر 2-0 تورینو؛ خروش قهرمانانه

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!