Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:02:45 GMT

لحظه زیر گرفتن پلیس توسط سارق خودروی فراری + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۰۷۷۶

لحظه زیر گرفتن پلیس توسط سارق خودروی فراری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سارق خودرویی که در عملی وحشتناک اقدام به زیرگرفتن مأموران پلیس در خیابانی در انگلیس کرده بود، به زندان محکوم شد. پس از اعلام یک مورد سرقت خودرو، " نینا فوران " به همراه همکارانش از پلیس کلان شهر منچستر به صحنه سرقت مراجعه کردند و پس از جستجو این راننده و خودرو را در یک خیابان دیگر شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله این مامور پلیس زن از سارق خواست تا از خودرو پیاده شده و خود را تسلیم پلیس نماید اما ناگهان " رهام بالوچ" 32 ساله اقدام به حرکت به عقب با خودرو کرد و در اثر باز بودن درب خودرو و برخورد با فوران، پس از برخورد با یک خودرو پارک شده در کنار خیابان به زمین افتاد. این خودرو همچنین با شدت زیادی به یک عابر پیاده برخورد کرد و او را به عقب پرتاب کرد. این سارق جوان سپس با سرعت به جلو حرکت کرد و فوران برای مرتبه دوم با برخورد به درب خودرو روی زمین پرتاب شد.

در ادامه فوران با خودرو به چند خودروی پارک شده دیگر برخورد کرده و موفق به فرار می شود. پلیس با تعقیب این سارق سرانجام موفق شد تا او را در یک خیابان دیگر دستگیر کند. در این حادثه فوران دچار جراحت در ناحیه دست و همچنین کبودی در چند نقطه بدن شد. عابر پیاده نیز به دلیل جراحات وارده بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

روز دوشنبه بالوچ در دادگاهی در شهر منچستر حاضر شد و به دلیل استفاده بی اجازه از یک خودرو، اهانت به پلیس و رانندگی بدون داشتن صلاحیت به یکسال زندان محکوم شد. " شکیب قادر" 27 ساله، مسافری که در خودرو و در کنار رهام حضور داشت نیز به دلیل استفاده بدون اجازه از خودرو به یکسال زندان محکوم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که سارق خودرو در خیابان رقم زد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انگلیس وحشتناک ترین ها حوادث رانندگی سارق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • ببینید | لحظه دستگیری اولین سارق دارای پابند الکترونیک | تعقیب و گریز و تیراندازی پلیس با زورگیر خشن
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات