Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-04@05:21:38 GMT

پدیده و پرسپولیس سلاطین بازی‌های خانگی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۱۹۲۰

 به گزارش پارس نیوز، در حالی هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر را هم پشت سر گذاشتیم که اکثر تیم های حاضر در این مسابقات یک دیدار معوقه دارند و تعداد بازی هایشان به ۱۴ رسیده است. در پایان هفته پانزدهم همه تیم ها بین ۶ تا ۸ بار در خانه به میدان رفته اند و در این میان بهترین عملکرد در دیدارهای خانگی به دو تیم پدیده و پرسپولیس تعلق می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال پدیده از ۸ بازی خانگی با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، ۴ گل خورده و ۱۷ امتیاز در صدر جدول فرضی دیدارهای خانگی قرار گرفته است. تنها شکست خانگی تیم پدیده به هفته نخست و شکست مقابل پرسپولیس باز می گردد.

پرسپولیس با یک بازی خانگی کمتر از پدیده با ۵ پیروزی، ۲ تساوی، بدون شکست، ۹ گل زده، ۲ گل خورده و ۱۷ امتیاز دومین تیم برتر در دیدارهای خانگی است.

تراکتورسازی و سپاهان نیز هر یک با ۱۶ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های سوم و چهارم جدول دیدارهای خانگی قرار می گیرند.  

ضعیف ترین تیم در دیدارهای خانگی ذوب آهن است. ذوب تنها تیمی است که تاکنون در خانه پیروز نشده است. این تیم اصفهانی با ۳ تساوی، ۳ شکست، ۷ گل زده، ۱۰ گل خورده و ۳ امتیاز ضعیف ترین تیم در دیدارهای خانگی است. سپیدرود و نفت مسجد سلیمان هم با ۵ و ۶ امتیاز دومین و سومین تیم ضعیف در دیدارهای خانگی هستند.

پدیده، پرسپولیس و تراکتوسازی با ۵ پیروزی خانگی بهترین عملکرد را در این زمینه دارند. نساجی، صنعت نفت و ماشین سازی هر یک با ۵ تساوی خانگی بیشترین مساوی خانگی را دارند. تراکتورسازی، پیکان و استقلال خوزستان هم در خانه تنها یکبار متوقف شده اند تا دارای کمترین تساوی خانگی باشند.

پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان تنها تیم های شکست ناپذیر در خانه هستند و دو تیم استقلال خوزستان و سپیدرود با ۴ شکست، بیشترین شکست خانگی را در کارنامه دارند.

بهترین خط حمله در خانه به تراکتورسازی با ۱۶ گل زده اختصاص دارد و سپیدرود با تنها ۲ گل در خانه ضعیف ترین خط حمله خانگی را دارد.

بهترین خط دفاع در دیدارهای خانگی به استقلال تعلق دارد. آبی پوشان که در جدول دیدارهای خانگی با ۹ امتیاز در رده نهم قرار دارند که این نشان دهنده عملکرد ضعیف شان در ورزشگاه آزادی است، در خانه تنها یکبار دروازه شان باز شده تا از این حیث بهترین تیم باشند. دروازه آبی پوشان تنها برابر سپاهان یکبار در خانه باز شد که همان یک گل منجر به تنها شکست خانگی آنها هم شد.

سپیدورد رشت با دریافت ۱۴ گل در دیدارهای خانگی از این حیث دارای ضعیف ترین عملکرد است. بهترین و بدترین تفاضل گل هم در بازی های خانگی به دو تیم تراکتورسازی و سپیدرود تعلق دارد. تراکتورسازی با تفاضل گل ۱۲ و سپیدرود با تفاضل گل منفی ۱۲ بهترین و ضعیف ترین عملکرد را از این حیث دارند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر بازی پرسپولیس فوتبال جدول ذوب آهن مسجد صنعت نفت استقلال ورزشگاه آزادی پرسپولیس لیگ برتر پارس پدیده پارس نیوز سلاطین بازی های خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است