Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم مسئله اصلی هر جامعه ای است.

وی با بیان اینکه به عنوان یک مسلمان باید همه موضوعات را بر قضیه پیشگیری پیاده کنیم، افزود: اگر در حوزه پیشگیری راهکار درست را به دست نیاوردیم هرچند تلاش کنیم به نتیجه نخواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنچه را که تشکیلات قوه قضاییه دنبال می کنند عبارت از متن دین است، گفت: اگر بتوانیم دین اسلام را به درستی پیاده کنیم خود به خود جرمی در جامعه به وجود نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه جرم در یک نظام اسلامی به این جهت به وجود می آید که می خواهیم مکتب الهی را با مکتب های بشری پیوند بزنیم، عنوان کرد: متاسفانه تمام مشکلات از جایی شروع می شود که می خواهیم بر درخت اسلام لیبرال دموکراسی را پیوند بزنیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه وقتی حجاب محفوظ باشد، صحبت با نامحرم با شرایط دینی باشد و بشر تحت تاثیر موسیقی و آهنگ های مخرب قرار نگیرد عفت عمومی رعایت می شود، بیان کرد: نمی توان اهداف بهشتی را در کنار عوامل مخرب بدون هیچ سرمایه گذاری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه اعمال مخرب و به دور از دین اسلام جامعه را به سمت دیوانگی می کشاند چراکه نمی توان از دیگر مکاتب نتیجه گرفت، افزود: تمام موضوعات پیشگیری به نحو احسن در اسلام تعریف شده است اما متاسفانه در برخی مواقع در عمل به آن توجه ویژه نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئولین در جهت پیاده کردن اهداف همه انبیاء (ع) باید عدالت را به معنای صحیح آن پیاده کنند، گفت: در جامعه ای که عدالت پیاده شود حتی ضعیف ترین افراد از جهت مسائل اولیه زندگی خود تامین هستند.

وی با بیان اینکه تربیت اسلامی و ایمان اخروی اجازه تخلف به بشر را نمی دهد، عنوان کرد: راهی که در آن فقط حرف از اسلام بزنیم اما بی عدالتی غوغا کند، راه جهنمی است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه آسیب های امروز سلب اعتماد عمومی را به دنبال دارد، بیان کرد: متاسفانه مقدمات امور را لیبرالی عمل کردیم و نتیجه اسلامی می خواهیم که این امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مسئله پیشگیری مسئله ای بسیار مقدس است، اظهار داشت: پیشگیری روح اسلام است لذا وقتی اسلام ناب تعریف می شود اصل پیشگیری از هر نوع که باشد در آن گنجانده شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در هرجا منحرف شده ایم به دلیل این است که از زیرساخت اصلی خود فاصله گرفته ایم، افزود: تا پیوند نامتجانس وجود داشته باشد زحمات قوه قضاییه بی فایده خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر امروز مکتب الهی در جامعه پیاده شود به خودی خود پیشگیری هم پیاده می شود و آسیب ها کاهش خواهد یافت، گفت: اگر ریشه مسائل اسلامی باشد ثمره آن نیز اسلامی خواهد بود اما اگر جز این باشد به غیر از خون دل از آن میوه ای نخواهید چید.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تمام آسیب های جامعه به این دلیل است که اسلام را از بیراهه می رویم و بر درخت آن مکتب غیر پیوند می زنیم، بیان کرد: دین یک ضرورت اجتناب ناپذیر و برنامه زندگی است لذا امکان پذیر نیست که دین را کنار بگذاریم بعد نتیجه بهشتی طلب کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل باید توسط قوه قضاییه ریشه یابی شود، اظهار داشت: باید سرمایه گذاری زیادی در کار مقدس پیشگیری انجام شود چراکه وقتی یک انسان فاسد می شود بزرگ ترین سرمایه های جامعه از بین می روند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در سیستم اداری حراست ها کجا بوده اند که با مسئولین متخلف به موقع برخورد کنند، افزود: همه خرابی ها به دلیل این است که نمی گذاریم ریشه اسلامی تا شاخه اصلی اسلامی بماند چراکه اگر این گونه بود از همه بزه کاری ها پیشگیری می شد.

کد خبر 4482900

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • گسترش بحران تقابل ارزش‌های لیبرال با آزادیخواهان
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌