Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@00:09:38 GMT

کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار مشهد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۲۶۵

کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار مشهد

به علت افزایش قیمت لوازم خانگی و کاهش خرید مردم، فروشندگان قیمت را تا ۱۵ درصد کاهش داده اند و برخی نیز آنها را زیر قیمت مصوب می فروشند.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت: رکود بازار باعث شد سه شرکت تولیدی لوازم خانگی در مشهد قیمت ها را کاهش دهند تا شاید لوازم خانگی آنها به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا رزقیان مقدم افزود: با کاهش توان خرید مردم و اشباع بازار از لوازم خانگی  داخلی و خارجی، فروشندگان با پرهیز از گران فروشی تلاش می کنند با کاهش قیمت ها و برگزاری جشنواره های فروش، جنس خود را بفروشند. وی گفت: ۳۰ درصد از لوازم خانگی که در این شهر به فروش می رسد، مربوط به نمایندگی های برندهای خارجی و باقی آنها تولیدات داخلی است که از نظر خدمات پس از فروش و کیفیت، مشابه تولیدات خارجی است. رزقیان مقدم گفت: فروشندگان دیگر قادر به احتکار یا امتناع از فروش لوازم خانگی که به قیمت های قبلی خریداری کرده بودند، نیستند زیرا بازرسان اتحادیه و سازمان صنعت، معدن و تجارت به شدت این موضوع را تحت نظارت قرار داده اند. به گفته وی، فروشندگانی که انبار ذخیره لوازم خانگی دارند، در صورتی که انبار خود را در سامانه جامع انبارهای کشور ثبت نکرده باشند، انبار آنها به عنوان انبار احتکار کالا محسوب شده و طبق قانون با آنان برخورد می شود. تمرکز فروش لوازم خانگی در مشهد در مجتمع تجاری اطلس، مجتمع تجاری امیر، سرای بلور، خیابان امام رضا (ع) و خیابان سناباد است و ۹۰۰ واحد صنفی از این اتحادیه پروانه کسب دریافت کرده اند. در پی نوسانات نرخ ارز و رکود بازار، از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ واحد فروش لوازم خانگی در مشهد پروانه کسب خود را باطل کرده اند.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش قیمت لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد

عربستان احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، عربستان به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده نفت دنیا احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش می‌دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً 70 تا 90 سنت افزایش یافته و به 3 دلار در هر بشکه  بالاتر از شاخص عمان/دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.
اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شداحتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.
تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد 1.65 میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.
عرضه بالای نفت خام سبک و حاشیه‌های پایین سوددهی نفتا احتمالاً افزایش قیمت نفت فوق سبک عرب را بین 30 تا 50 سنت در ماه ژوئن نگه می‌دارد. قیمت‌های رسمی فروش نفت عربستان معمولاً پنجم هر ماه منتشر شده و قیمت گذاری نفت ایران، کویت و عراق را مشخص می‌کند، یعنی حدود 9 میلیون بشکه در روز فروش نفت به آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
شرکت نفت آرامکوی عربستان قیمت‌ نفت را بر اساس توصیه مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود طی ماه‌های گذشته، بر اساس سوددهی و قیمت محصولات تعیین می‌کند.
انتهای پیام/59

دیگر خبرها

  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد