Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@21:35:11 GMT

جشنواره ملی رضوی از ظرفیت مرز مهران استفاده کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۴۸۴

جشنواره ملی رضوی از ظرفیت مرز مهران استفاده کند

به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام عصر روز گذشته بیستم آذرماه در نشست اتاق فکر هفتمین جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی اظهار کرد: این استان با ٤٣٠ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، امتیاز و ظرفیت بسیار بالایی برای تردد زائرانی که از عراق به سمت مشهدالرضا حرکت می‌کنند دارد
وی افزود: اهمیت حضور زائران عراقی در مشهد، آن هم از طریق مرز مهران دوچندان است و اعضای اتاق فکر جشنواره سفرنامه و خاطره نویسی رضوی برای سال‌های بعدی می‌توانند روی این ظرفیت برنامه‌ریزی و تمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام تصریح کرد: زائران عراقی اغلب از طریق پرواز به سمت مشهد حرکت می‌کنند بنابراین تلاش ما در مجموعه استانداری این است که تعداد پرواز های مشهد از طریق فرودگاه شهدای ایلام را افزایش دهیم.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: این مسئله علاوه بر اینکه مزایای اقتصادی دارد، پتانسیل خوبی برای کارهای فرهنگی و هنری از جمله جشنواره بین المللی رضوی به حساب می آید.
وی با اشاره به اینکه حوزه سفرنامه و خاطره نویسی می تواند در قالب فضای مجازی نوشته شود، بیان کرد: می توان بخشی از فراخوان جشنواره را به آثاری که در فضای مجازی و در قالب های مختلف نوشته می شود، اختصاص داد.
استاندار ایلام گفت: فضای مجازی به دلیل جذابیتی که برای جوانان دارد و از سوی دیگر بیگانگی آنها با نوشتار و یادداشت نویسی، فرصت مناسبی است تا یکی از بخش های اصلی این جشنواره، اینترنت و مبحث فضای مجازی باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام جشنواره رضوی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران