Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:05:10 GMT

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0- نفت مسجدسلیمان 0

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۹۶۰۸

گزارش زنده؛ ذوب‌آهن 0- نفت مسجدسلیمان 0

شاگردان منصوریان برای نجات از بحران به مصاف تیم آماده‌ی نفت مسجدسلیمان رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن که از شرایط خوب خود فاصله گرفته و در رده چهاردهم جدول قرار دارد، در 9 هفته گذشته لیگ برتر هیچ بردی نداشته و با چهار تساوی و پنج شکستی که در کارنامه‌اش ثبت شده، جزو تیم‌های پایین جدولی است ولی با این وجود شاگردان علیرضا منصوریان به دنبال کسب پیروزی در آخرین مسابقه دور رفت هستند تا با شرایط خوبی به استقبال تعطیلات نیم‌فصل بروند ولی در آن سوی میدان نفت مسجدسلیمان با هدایت علیرضا مرزبان نتایج درخشانی گرفته و با سه پیروزی و یک تساوی در چهار دیدار گذشته، به رده دوازدهم جدول رسیده و امیدوار به گرفتن امتیاز از ذوبی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته پانزدهم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 97/09/21 ؛ ساعت: 15
استادیوم: فولادشهر اصفهان/ تماشاگر: ؟؟؟
داور: علی بای؛ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان، یوسف مغروری و امیر عرب‌براقی/ ناظر داوری: علیرضا یزدانی.


ذوب‌آهن اصفهان

 

رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، مسعود ابراهیم‌زاده، محمدزبیر نیک‌نفس، قاسم حدادی‌فر، محسن مسلمان، محمدرضا حسینی، ماریون سیلوا و ادی گابریل هرناندز


سرمربی: علیرضا منصوریان


نفت مسجدسلیمان

 

حبیب فرعباسی، موسی کولی، مجبتی بیژن، سید محمدحسینی، میلاد خدایی، یوسف وکیا، علیرضاعلیزاده، محمود قائد رحمتی، حکیم نصاری، اسماعیل شریفات و فرشاد جانفزا.



سرمربی: علیرضا مرزبان


لحظات حساس

 


در حاشیه

 


* میلاد فخرالدینی که در دیدار اخیر ذوبی‌ها برابر پرسپولیس اخراج شده بود، به دلیل محرومیت در بازی امروز حضور ندارد.

* بازی با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت زنده یاد ایرج دانایی‌فرد، پیشکسوت فوتبال ایران آغاز شد.

نفت مسجد سلیمان ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!

در آخرین دیدار از مرحله برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اولسان در ژاپن به مصاف یوکوهاما رفت که این بازی در پایان نود دقیقه با نتیجه 3-2 به سود ژاپنی‎‌ها خاتمه پیدا کرد و با توجه به اینکه نتیجه در مجموع 3-3 شده بود، بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی رفت که در نهایت شاگردان هری کیول در این بازی به پیروزی رسیدند. 

قضاوت این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز که زیر بارش شدید باران برگزار می‌شد بر عهده علیرضا فغانی داور ایرانی-استرالیایی فوتبال آسیا بود که در مجموع قضاوت بسیار خوبی داشت و حتی در صحنه‌ای که در دقیقه 39 تصمیم به اخراج بازیکن یوکوهاما گرفت، هوشمندی و ذکاوت بالای خود را نشان داد.

فغانی در این دیدار یک پنالتی هم به سود اولسان اعلام کرد ولی از آن مهمتر در دقیقه 46 و در شروع نیمه دوم، در صحنه‌ای که بویانیچ سوئدی موفق شد گل سوم بازی را برای اولسان به ثمر برساند، به درستی با کمک VAR آفساید مارتین آدام و محدود کردن دید دروازه‎‌بان یوکوهاما را تشخیص داد که از صحنه‌های کلیدی این بازی بود که می‌توانست برنده بازی و سناریوی این دیدار را به صورت کلی تغییر دهد.

به هر ترتیب علیرضا فغانی در مجموع قضاوت خوبی در این دیدار انجام داد و البته این نهمین قضاوت او در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بود که باعث شده او بیشترین حضور را در این فصل از مسابقات داشته باشد و اکنون او از فصل 2010/11 تا کنون 61 تقابل آسیایی را سوت زده است.

 

منبع:ورزش سه

دیگر خبرها

  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی