Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولیان با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده محوریت و اثرگذاری بخش اقتصادی در مشهد حوزه گردشگری است افزود سرمایه گذاری در بخش گردشگری و سلامت در مشهد بیشترین بازدهی و ارزش افزوده را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی رسولیان» امروز(۲۱ آذرماه) در جلسه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری و سلامت گفت: می بایست برنامه های کشور در بخش گردشگری سلامت با محوریت مشهد انجام شود زیرا مشهد قابل قیاس با سایر شهرها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود بیش از ٣١ میلیون زائر و گردشگر ظرفیت بی نظیری برای استان خراسان رضوی و مشهد مهیا ساخته است.

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی با تاکید بر وجود کشورهای همسایه استان و نیاز آنان به موارد بهداشت و درمان و وجود نیروهای متخصص و پتانسیل ویژه استان در موضوعات پزشکی بیان داشت که این جذابیتها می تواند سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به مشهد جذب نماید.

 

رسولیان ادامه داد: استان خراسان رضوی و دستگاههای اجرایی استان اعلام آمادگی کامل دارند تا ضمن تسهیل فرایندها، پروژه هایی را به بخش خصوصی معرفی کند که منافع بخش خصوصی دیده شود تا این مهم محرکی برای اجرای اثربخش پروژه ها در استان را تضمین نماید.

 

وی گفت: باید برای مردم، مجاوران و زائران امکانات شایسته فراهم شود و پروژه های حوزه سلامت کمترین کاری که می‌تواند برای مردم مشهد و زائرین امام رضا(ع) انجام داد و توسعه مراکز خدمات درمانی می تواند با ایجاد منابع پایدار از طریق مشارکت های عمومی – خصوصی وسرمایه گذاری های داخلی وخارجی میسر شود.

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی در پایان افزود بسته های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی می بایست ضمن معرفی قابلیت ها و ظرفیتهای اقتصادی حوزه سلامت به صاحبان سرمایه با ایجاد بستر مناسب برای جلب حداکثری مشارکت بخش غیر دولتی درتوسعه خدمات سلامت از دانش وظرفیت بخش خصوصی نهایت بهره برداری را بنماید.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی ترامپ خبرگزاری شبستان شیراز کرمان هرمزگان حوزه سلامت مشهد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   براساس اطلاعات دریافتی از مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد هوای این کلانشهر با میانگین شاخص کلی کیفیت هوای ۲۴ ساعته امروز شنبه ۱۶ اردیسهشت  با ۷۲‌ای کیو آی سالم و در وضع  قابل قبول است.

هوای این کلانشهر با شاخص کیفیت لحظه‌ای هوای   ۶۲‌ای کیو آی،  هم  اکنون سالم  و در وضع قابل قبول است.

مقایسه عدد شاخص کلی ۲۴ ساعته هوای امروز مشهد با  عدد ۸۷ دیروز نشانگر ۱۵ درجه کاهش حجم آلاینده‌ها در هوای این کلانشهر است.

به شهروندان توصیه شده است:
با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در حفظ سلامت هوای شهر بکوشند.

رسالت، لشکر، ویلا، سجاد، صدف، خیام جنوبی، چمن، شهر، امامیه، کریمی، خیام شمالی، پایانه امام رضا (ع)، مفتح، ماشین‌ابزار، آوینی و سرافرازان ایستگاه‌های فعال سنجش آلودگی هوا در مشهد است.

قرار داشتن شاخص کلی کیفیت هوا بین ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان و از ۱۵۱ تا ۲۰۰ ای. کیو. آی نیز به معنای آلوده برای همه سنین است.

شاخص کلی کیفیت هوا از ۲۰۱ تا ۳۰۰ ای. کیو. آی هوا را در وضع اضطرار و بالاتر از عدد ۳۰۰ در وضع بحرانی قرار می‌دهد.
شاخص کلی کیفیت هوا تا ۵۰ ای. کیو. آی به معنای وضع پاک هوا و بین ۵۱ تا ۱۰۰ ای. کیو. آی به معنای هوای سالم است.

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت