Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولیان با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده محوریت و اثرگذاری بخش اقتصادی در مشهد حوزه گردشگری است افزود سرمایه گذاری در بخش گردشگری و سلامت در مشهد بیشترین بازدهی و ارزش افزوده را دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، «علی رسولیان» امروز(۲۱ آذرماه) در جلسه معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در حوزه گردشگری و سلامت گفت: می بایست برنامه های کشور در بخش گردشگری سلامت با محوریت مشهد انجام شود زیرا مشهد قابل قیاس با سایر شهرها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورود بیش از ٣١ میلیون زائر و گردشگر ظرفیت بی نظیری برای استان خراسان رضوی و مشهد مهیا ساخته است.

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی با تاکید بر وجود کشورهای همسایه استان و نیاز آنان به موارد بهداشت و درمان و وجود نیروهای متخصص و پتانسیل ویژه استان در موضوعات پزشکی بیان داشت که این جذابیتها می تواند سرمایه گذاران داخلی و خارجی را به مشهد جذب نماید.

 

رسولیان ادامه داد: استان خراسان رضوی و دستگاههای اجرایی استان اعلام آمادگی کامل دارند تا ضمن تسهیل فرایندها، پروژه هایی را به بخش خصوصی معرفی کند که منافع بخش خصوصی دیده شود تا این مهم محرکی برای اجرای اثربخش پروژه ها در استان را تضمین نماید.

 

وی گفت: باید برای مردم، مجاوران و زائران امکانات شایسته فراهم شود و پروژه های حوزه سلامت کمترین کاری که می‌تواند برای مردم مشهد و زائرین امام رضا(ع) انجام داد و توسعه مراکز خدمات درمانی می تواند با ایجاد منابع پایدار از طریق مشارکت های عمومی – خصوصی وسرمایه گذاری های داخلی وخارجی میسر شود.

 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی در پایان افزود بسته های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی می بایست ضمن معرفی قابلیت ها و ظرفیتهای اقتصادی حوزه سلامت به صاحبان سرمایه با ایجاد بستر مناسب برای جلب حداکثری مشارکت بخش غیر دولتی درتوسعه خدمات سلامت از دانش وظرفیت بخش خصوصی نهایت بهره برداری را بنماید.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی ترامپ خبرگزاری شبستان شیراز کرمان هرمزگان حوزه سلامت مشهد سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی تأسیسات گردشگری، رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طول سال‌جاری برنامه ریزی صورت گرفته است. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: برای افتتاح تعداد 45 پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم 5 هزار و 500میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی افزود: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها 100 درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح 45 پروژه زیرساختی استان، تأمین 400 میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

حمزه‌زاده گفت: همچنین افتتاح 3 پروژه‌ زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و 300 میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم 6 هزار و 800 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تدوین بسته های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای 50 نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح 45 پروژه زیرساختی گردشگری و 3 پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان