Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: نقش کلیدی و محوری عشایر عرب در پیروزی انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی بر همگان آشکار است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور امروز در حاشیه همایش بیعت مجدد با ولایت فقیه و تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی در آستانه فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب، به نقش کلیدی و محوری این عشایر در پیروزی انقلاب و مبارزه با استکبار اشاره کرد و اظهار داشت: حضور عشایر عرب همراه با دیگر اقوام ایران اسلامی در میدان‌های انقلابی بی‌بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پشتیبانی عشایر غیور و خونگرم خوزستان به ویژه عرب‌های استان در سال‌های اخیر از امام راحل، انقلاب و ولایت فقیه، بیان کرد: عشایر استان خوزستان در همه عرصه‌های سیاسی و سرنوشت‌ساز نظام و انقلاب حضور پر رنگی را به همراه داشتند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان برگزاری اینگونه همایش را تجدید میثاق با رهبرمعظم انقلاب دانست و ادامه داد: در این همایش بار دیگر بر جایگاه برجسته عشایر عرب استان خوزستان در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی پرداخته و اشاره شد.

وی عنوان کرد: پیام رسای این همایش برای دشمنان در کنار رهبرمعظم انقلاب بودن مردم ایران اسلامی به ویژه عشایر غیور عرب خوزستان است و اینکه این قشر از جامعه همیشه در صحنه‌ها پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

ادای احترام جوانان خوزستانی به 72 شهید دفاع مقدس در اهوازاهواز|مراسم دلدادگی با 72 شهید تازه تفحص‌شده دفاع‌مقدس در اهواز+ فیلمخوش‌آمد مردم ولایتمدار خوزستان به 72 مسافر آسمانی دفاع مقدس؛ شلمچه میزبان شهدا شد

سردار سرتیپ شاهوارپور با اشاره به ایستادگی تمام قد عشایر غیور عرب در برابر استکبار و دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: این حمایت عشایر از نظام و انقلاب موجب نا امیدی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، وحدت و یکدلی را پیام اجتماع نخبگان عشایر غیور عرب استان خوزستان در کنار یکدیگر به استکبار جهانی برشمرد.

به گزارش تسنیم، همایش بیعت مجدد با ولایت فقیه و تجدید میثاق نخبگان عشایر عرب خوزستان با آرمان‌های انقلاب اسلامی در آستانه فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب در سالن همایش امام خامنه‌ای و باحضور نماینده ولی فقیه خوزستان، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

ایسنا/خوزستان در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین آرش نیک نژاد نقاش و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی و علی اکبر فلاحی و گروه زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند. 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی که شامگاه شنبه در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، گفت: موج جریان و رودخانه خروشان نهضت هنر انقلاب رو به جلو در حال حرکت موثر است.

به گزارش ایسنا، محمد شهباز گهروئی اضافه کرد: قدردان همه ارکان این نهضت هستیم. به امید آن‌روز که راویان آزادی قدس شریف باشیم.

او با اشاره به انتخاب چهره و هسته برتر هنر انقلاب گفت: انتخاب چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان در بین این همه ستاره‌ درخشان کار سختی است و افرادی که امشب به این عنوان برتر دست می‌یابند نماینده این خانواده بزرگ هستند.

وی تاکید کرد: نهضت هنر انقلاب در استان خوزستان شعله‌ورتر از گذشته موثر و جریان ساز شده است‌.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم