Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عبادی با گلایه از سخنرانی های زیاد در کشور که توسط مسئولان صورت می‌گیرد، گفت: متاسفانه برخی جلسات آنقدر سخنران دارد که حضار پای سخنرانی‌ها قفل می کنند، کشور که با سخنرانی درست نمی‌شود!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «سید محمد باقر عبادی» شامگاه (21 آذر) در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالیت در بخش تولید و صادرات در این برهه از زمان که کشور در حال جنگ اقتصادی است، جهاد است و حکم جهاد فی سبیل الله را دارد، افزود: افغانستان یک ظرفیت بالایی برای صادرات و واردات است، باید رفت و آمدها در گمرک آنقدر آسان شود تا کامیون ها در صف انتظار نمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با گلایه از سخنرانی های طولانی در کشور، گفت: کشور با سخنرانی درست نمی شود، همه در کشور مشغول سخنرانی هستند، چه خبر است؟ این که این همه سخنرانی کنیم مگر دست تولید و صادرکننده را می گیرد؟

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در برخی جلسات آنقدر سخنران دارد که حضار پای سخنرانی‌ها قفل می کنند، کشور که با سخنرانی درست نمی‌شود، افزود: این همه سخنرانی خود یک مصیبت شده است.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه جاده بازارچه ماهیرود باید بهتر شود، افزود: در بازارچه های مرزی خراسان جنوبی هم مانند غرب کشور باید کوله بری آزاد شود.

 

وی با گلایه از تعطیلی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان، گفت: این دفتر بعد از دیدارها و جلسات مختلف با وزیر امور خارجه بالاخره در استان راه اندازی شد و چند سال فعالیت داشت و در حال حاضر تعطیل کردند.

 

این نماینده مجلس با بیان اینکه خراسان جنوبی ظرفیت های گردشگری، صادراتی و معدنی زیادی دارد، چرا باید بی مهری نسبت به وزارت امور خارجه به استان ما برسد، افزود: امید است این مشکل برطرف شود.

 

حجت الاسلام عبادی با اشاره به نوسان بازار ارز و مشکلات اقتصادی در چند ماه اخیر، گفت: قبل از اینکه این مشکلات پیش آید بارها در مجلس مکرر گفتیم که سیاست های ارزی بانک مرکزی اشتباه است و نرخ ارز باید بازار ثانویه داشته باشد اما کسی حرف مجلس را گوش نکرد و دیدیم که سیاست های اشتباه بازار را دچار مشکل کرد.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند کرمان مشهد شیراز تودیع و معارفه مسجد جامع ارومیه آثار تاریخی نرخ ارز صادرات و واردات سخنرانی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب