Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال گفت: تمدید قرارداد کولاکوویچ قبلا انجام شده بود و ما چاره‌ای نداریم به جز این که با این مربی ادامه دهیم.

افشین داوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تمدید قرارداد ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: تمدید قرارداد کولاکوویچ قبلا انجام شده بود و ما چاره‌ای نداریم به جز این که با این مربی ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد رسمی است و اگر بخواهیم این قرارداد را لغو کنیم باید جرائم سنگینی را پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط ارزی کشور باید احتیاط کنیم. ضمن این که ما هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ حقوقی پیشنهادهای مختلفی دریافت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ادامه کار با کولاکوویچ از هر لحاظ مقرون به صرفه است.

سرپرست فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود رئیس آینده فدراسیون در خصوص کولاکوویچ تصمیم‌گیری می‌کرد، تصریح کرد: کل جامعه والیبال می‌خواست که کولاکوویچ بماند. این درخواست هم از قبل بوده و لغو قرارداد این مربی به مصلحت نیست و هر کسی هم که رئیس شود قرارداد کولاکوویچ را لغو نمی‌کند. چون المپیک 2020 را در پیش داریم. ضمن این که او 2 سال کار کرده و با والیبال ایران آشنایی کامل دارد.

داوری در مورد این که برای دبیری فدراسوین والیبال با پیمان اکبری صحبت‌هایی انجام شده، گفت: تا الان نه پیمان اکبری را دیده‌ام و نه اینکه با او کلمه‌ای در این خصوص صحبت کرده‌ام. این موضوع را خودم هم شنیده‌ام و پیشنهادی برای دبیری فدراسیون به اکبری نداده‌ام. البته گزینه‌هایی داریم که هفته آینده با آنها صحبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال ایگور کولاکوویچ تیم ملی والیبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: نزدیک به ۳ دهه در فدراسیون سوارکاری و والیبال حضور داشتم و با استاد اسکویی ارتباط نزدیکی داشتم. او  هیچگاه نقد تخریبی نداشت و همیشه در برنامه ها تبسم داشتند و فکر می کنم الگو بسیار خوبی برای اهالی رسانه می است و بسیاری از شاگردان ایشان نیز خصوصیات خوب استادشان را یاد گرفته اند.

او ادامه داد: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی های اصلی ایشان بود.

داورزنی خاطرنشان کرد: من فقدان این مرحوم استاد اسکویی را به جامعه ورزش و همکاران و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد