Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:05:14 GMT

کاهش تلفات اولویت نخست صنعت برق استان مرکزی است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۳۷۹

کاهش تلفات اولویت نخست صنعت برق استان مرکزی است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: کاهش تلفات اولویت نخست صنعت برق در استان مرکزی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمد اله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در نشست هم‌اندیشی با مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، بابیان اینکه بحث کاهش تلفات و پیشنهادات ویژه برای جلوگیری از هدر رفت برق در سطح ملی از سوی مدیرعامل شرکت توانیر به شرکت‌های توزیع برق استان‌های مرکزی و زنجان ابلاغ‌شده است، افزود: مقررشده است در جلسات مشترک موضوع مذکور بررسی و اتاق فکر در این زمینه تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در شرکت‌های توزیع برق کشور در دو حوزه غیر فنی و فنی کارهای بزرگی انجام‌شده است،افزود: همفکری، هم‌افزایی، جدیت و تلاش جهادی جهت تحقق انجام این وظیفه مهم در سطح ملی ضروری است.

اله داد، تست و بازرسی و تعویض کنتورهای معیوب عادی، راه‌اندازی اکیپ‌های بازوی برق و سیستم تحلیل بیلینگ، نصب کنتورهای هوشمند فهام بر روی کلیه انشعابات دیماندی،ایجاد قرائت پایدار با پراب، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز، نصب کنتورهای مرجع و برگزاری مانورهای جهادی اصلاح لوازم اندازه‌گیری را از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه غیرانی برشمرد.

وی طرح بهسازی شبکه با کابل خود نگهدار،کاهش شعاع تغذیه فیدرهای ۲۰کیلوولت با ورود پست‌های ۶۳جدید،حذف و کاهش شعاع تغذیه پست‌های توزیع ،استفاده از ترانس‌های کم تلفات،کنترل و اصلاح ضریب قدرت شبکه فشار ضعیف و بهبود اتصالات سست در شبکه،بالانس بار پست‌های عمومی و انجام فعالیت‌های ویژه در حوزه خط گرم را از اقدامات انجام‌شده در حوزه فنی عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از شست‌وشوی ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب این استان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از احداث ۴.۵ کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب در این استان طی یک‌سال اخیر خبر داد و اظهار کرد: طی همین مدت ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان شست‌وشو شده است.

وی افزود: تکمیل و افتتاح اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز نخست تصفیه‌خانه شریفیه و گندزدایی تصفیه‌خانه فاضلاب تاکستان از دیگر خدماتی بود که با هزینه‌کرد ۷۸.۵ میلیارد تومانی انجام شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین از پیشرفت ۸۵ درصدی ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبگرم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای هشت قرارداد مربوط به پروژه‌های فاضلاب به اتمام رسیده، ۱۰ قرارداد در حال اجرا است و شش قرارداد جدید نیز منعقد کردیم.

بیرنوندی با اشاره به برگزاری مناقصات احداث بخش نخست تصفیه‌خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه‌خانه نیکویه و احداث لاگون های جدید در تصفیه‌خانه فاضلاب قزوین ادامه داد: مجموع هزینه این اقدامات به همراه ۲۴ قرارداد یاد شده ۲۷۶ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: در حوزه پژوهشی نیز انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و مطالعات فاضلاب اقبالیه، اسفرورین، ناحیه شهری منفصل چوبیندر، ضیاآباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را داشتیم و برای مطالعات پژوهشی در زمینه بومی‌سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان عقد قرارداد انجام دادیم.

کد خبر 747608

دیگر خبرها

  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند