Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@22:59:12 GMT

حضور مهاجم کروات در پرسپولیس شایعه است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۲۲۳۰

به گزارش وانانیوز، 

 فصل نقل و انتقالات زمستانی در حالی از ۱۶ دی آغاز می‌شود که تیم‌های لیگ برتری درصدد هستند تا با جذب بازیکنان موردنظرشان، نقاط ضعف را پوشش و برای ادامه مسابقات لیگ آماده شوند.

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، فصل نقل و انتقالات تا ۱۳ بهمن ادامه خواهد داشت و تیم‌ها می‌توانند بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تاکنون ۵ بازیکن (سعید کریمی، مهدی شیری، سروش رفیعی، مهدی ترایی و مهدی شریفی) را جذب کرده و درصدد است تا ۲-۳ بازیکن دیگر هم به خدمت بگیرد.

برانکو بار‌ها اعلام کرده در ۲ پست مدافع و مهاجم نیاز به جذب بازیکن دارد و بر همین  اساس ساعتی پیش برخی رسانه‌ها از جذب مهاجم کروات از سوی سرخپوشان خبر دادند که یکی از مدیران پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.

فهرست برانکو ایوانکوویچ برای جذب بازیکن آماده و قرار است لیست را پس از پایان بازی با پارس جنوبی جم تحویل باشگاه دهد تا مسئولان برای جذب بازیکن اقدامات لازم را انجام دهند.

همچنین در روز‌های گذشته اخباری مبنی بر پیوستن مهدی طارمی به پرسپولیس وجود داشت که تکذیب شد.

در حال حاضر علی علیپور، گادوین منشا و مهدی شریفی پس از ثبت قرارداد، مهاجمان تیم سرخپوش هستند و باید دید چهارمین مهاجم این خط حمله چه کسی خواهد بود.

همچنین ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم ساعتی پیش در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد، پس از اینکه بازی با پارس جنوبی به پایان رسید، با تعامل خوبی که با برانکو داریم، سراغ بازیکنان مدنظر او خواهیم رفت تا آن‌ها را جذب کنیم. درصدد هستیم با برنامه ریزی خوب، نتایجی را کسب کنیم تا به سود هواداران و پرسپولیس باشد و آن‌ها خوشحال شوند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آنها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آنها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # رامین رضائیان ، مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی