Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه بازوند استاندارکرمانشاه در نشستی با مجمع نمایندگان استان بااشاره به نقش پروژه‌های خط آهن کرمانشاه – خسروی طرح حای گرمسیری و سردسیری و مهار آب‌های مرزی در توسعه استان از مجمع نمایندگان استان در خانه ملت خواست تا با پیگیری و جدیت این طرح‌ها را در لایحه دولت قرار داده و بودجه لازم را برای اجرای ان تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانس اظهار داست: واگذاری مرکزیت خط آهن غرب کشور به همدان صحت ندارد و کرمانشاه کما کان خدمات ریلی خود رااز استان مرکزی دریافت می‌کند.
وی اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۷ را ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این مبلغ تاکنون ۵۶۰ میلیارد تومان ابلاغ شده است.
ارزش گذاری سیلوی کرمانشاه به مبلغ ۲۳ میلیارد تومان و واگذاری آن به بخش خصوصی، بدهی پتروشیمی زاگرس به پالایشگاه کرمانشاه و برگزاری توسعه سرمایه گذاری در ۱۷ دیماه در تهران با هدف معرفی توانمندی ظرفیت‌های استان برای سرمایه گذاری از دیگر مباحث این بود.
در این نشست نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بااشاره به مشکلات معیشتی و اشتغال استان بر سرمایه گذاری بیشتر دولت و بخش خصوصی تاکید و خواستار رفع موانع تولید، توسعه بازاچه‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، سرعت بخشیدن پروژه‌های گرمسیری و سردسیری شدند.
همچنین در این جلسه بازوند استاندار کرمانشاه گفت: از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم که اجرای طرح‌هایی همچون طرح سردسیری، ارتقاء بازارچه سومار به مرز رسمی، آبرسانی به شهر‌های گرمسیری، طرح آب بلندمدت شهرستان جوانرود و ... را در دستور کار و پیگیری‌های خود قرار دهند. وی در ادامه به همایش توسعه سرمایه گذاری استان که در ۱۷ دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود:  از ۱۵۰۰ سرمایه گذار برای حضور در این همایش دعوت شده است و همه هزینه این همایش توسط بخش خصوصی پرداخت خواهد شد و هیچ هزینه دولتی برای برگزاری آن پرداخت نخواهد شد. همه مدیران بانک‌های کشور در این همایش حضور خواهند داشت و دکتر همتی رئیس کل بانک مرکزی نیز سخنران این همایش خواهد بود و ما در تلاش هستیم تا در برگزاری همایش توسعه سرمایه گذاری استان تفاهم نامه‌هایی منعقد شود تا این تفاهم نامه‌ها تبدیل به برنامه و سند برای استفاده از فرصت سرمایه گذاری برای کرمانشاه گردد.
بازوند همچنین به شایعات منتشر  شده در فضای مرکزی اشاره کرد و گفت: مرکزیت غرب کشور در خصوص راه آهن برای استان همدان اصلا صحت ندارد و این موضوع تکذیب می‌شود و استان کرمانشاه همچنان تمام سرویس‌ها و امکانات خود را در بحث راه آهن از استان مرکزی می‌گیرد که در تلاش هستیم تا استان خود قادر به تامین سرویس‌ها و امکانات راه آهن گردد و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که این موضوع را نیز مورد پیگیری قرار دهند.
استاندار کرمانشاه درباره وضعیت واگذاری و خصوصی سازی ها در استان هم گفت: با واگذاری سیلو به دلیل قیمت پایین آن (۲۳ میلیارد تومان) مخالف هستیم و طبق پیگیری‌هایی که با وزارت جهاد کشاورزی و همچنین دیگر مسئولین دولتی داشتیم مخالفت خود را با این واگذاری اعلام کردیم و آن‌ها هم با این نوع واگذاری مخالف هستند. ما به دنبال ارتقاء شاخص‌های استان در بخش‌های مختلف هستیم تا هم شاهد افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در استان باشیم. برای بحث عمران شهری هم  اعتبارات خوبی به شهر‌ها به ویژه شهر کرمانشاه اختصاص داده ایم و با اجرای برنامه‌ها و پیگیری‌ها قصد ارائه خدمات بیشتر در بحث عمران شهری به مردم را داریم.    

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه بودجه طرح عمرانی لایحه بودجه توانمندی ها بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است

به گزارش جماران؛ وکیل توماج صالحی گفت: رای صادر شده اما هیچ اطلاعی از جزئیات حکم صادره نداریم و منتظر ابلاغ حکم هستیم تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

وی ادامه داد: منتظر  هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم. 

دیگر خبرها

  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • رای توماج صالحی صادر شده، اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • وکیل: رای توماج صالحی صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد