Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده ناجا از بازداشت ۱۲ نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد و گفت: تقریباً تمام عوامل داخلی درباره این حادثه بازداشت شدند.

سردار ایوب سلیمانی درباره تعداد افراد بازداشت شده در رابطه با حادثه تروریستی چابهار اظهار کرد: تعداد متهمان بازداشت شده درباره حادثه تروریستی چابهار به ۱۲ نفر رسید؛ تقریباً تمام عوامل داخلی درباره این حادثه تروریستی بازداشت شدند و کار بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: کنترل فنی و اقدامات پلیس برای بازداشت عوامل خارجی این حادثه تروریستی نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تمام ۱۲ متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند، تصریح کرد: شنیدیم برخی سازمان‌های دیگر نیز افراد مظنونی را بازداشت کرده و درحال بررسی هستند که جزئیات بیشتر باید توسط خود این سازمان‌ها اعلام شود.

پنجشنبه هفته گذشته (۱۵ آذر جاری) یک عامل تروریستی با خودروی حامل مواد منفجره قصد ورود به یکی از مقر‌های انتظامی چابهار را داشت که با شجاعت پرسنل ناجا در نیت شوم خود ناکام ماند و خودرو را منفجر کرد.

در این عملیات تروریستی ستوان دوم "داریوش رنجبر" و سرباز وظیفه "ناصر درزاده" به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: متهمان بازداشتی حادثه تروریستی چابهار سردار ایوب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار از افزایش ۲۵ درصدی مصرف ای‌تی‌کی(سوخت مخصوص هواپیما) در نوروز سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲ در منطقه چابهار خبر داد.

حسین شمسایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۱۸ فروردین ماه سالجاری بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار لیتر ای‌تی‌کی به ناوگان هواپیمایی منطقه اختصاص یافت.

وی تعداد پروازهای انجام شده طی بازه زمانی یاده شده را ۱۹۰ پرواز عنوان کرد و افزود: با توجه به تعداد پروازهای انجام شده در مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۳۸ درصدی را در تعداد پروازها شاهد بوده‌ایم.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار با اشاره به افزایش ورود مسافران نوروزی به منطقه در سالجاری، خاطرنشان کرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی مقصد گردشگری مردم بومی و سایر گردشگران کشور در ایام مختلف سال است.

وی به آمادگی کامل این شرکت جهت ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و افزود: رضایت‌مندی مردم و مقامات محلی از نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نشان‌دهنده تلاش‌ همکاران ما در این ایام است که با به کارگیری تمام توان در انجام این مهم از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • افزایش دانشجویان بازداشتی حامی فلسطین در آمریکا به ۱۳۰۰ نفر
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد