Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به درگیری پلیس بوشهر با سوداگران مرگ گفت: با توقیف یک باند، ۱۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار خلیل واعظی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با توزیع و انتقال مواد مخدر Drugs تلاش های خوبی صورت گرفته و شاهد کشفیات خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشف ۷.۳ تن انواع مخدر توسط پلیس Police استان بوشهر در سال جاری خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی خود عرصه را بر سوداگران تنگ کرده است.

سردار واعظی با اشاره به کشف یک محموله مواد مخدر در استان بیان کرد: به دنبال نظارت‌های صورت گرفته بر فعالیت‌های سرکرده یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، وی و مرتبطین تحت نظر قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اضافه کرد: این باند، محموله مواد مخدر را از یکی از شهرهای جنوبی استان هم‌جوار تهیه و قصد داشت از مسیر استان بوشهر به یکی دیگر از استان‌ها منتقل کند.

وی ادامه داد: خودرو حامل محموله مواد مخدر این باند، شب گذشته در جاده‌های مواصلاتی شهرستان تنگستان مورد شناسایی تیم عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تنگستان قرار گرفت.

سردار واعظی اظهار داشت: هنگامی که راننده خودرو بدون توجه به اخطارهای پلیس به امید یافتن راه فرار Escape به مسیر خود ادامه می‌داد با شلیک چندین گلوله به لاستیک‌ها مجبور به توقف شد.

وی تصریح کرد: بلافاصله راننده خودرو دستگیر و خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر تنگستان منتقل شد و در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۵۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این روحانی جوان قصد غصب زمین 1200 متری را در تبریز داشت / او با عمامه اش چه کرد؟ + فیلم قتل ورزشکار معروف کرمانشاهی صدور حکم اعدام برای 3 قاتل / قاضی ابراهیمی خبر داد مرد مشهدی با قفل به جان همسرش افتاد و جسدش را به آتش کشید داعشی های دهه 60 ایران را بیشتر بشناسید ! + عکس دردسر فرار زن شوهردار با مازیار / دستگیری این زن در شب های کارتن خوابی حمام خون در اتوبان تهران-کرج/ گاردریل قاتل زن سراتو سوار شد +تصاویر نگاه های هوس آلودم از فردای عروسی ام به اسفندیار آغاز / آرام آرم به خواسته او تن دادم دردسر شوم آشنایی زن همدانی با مشاور لاغری شیطان صفت زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد این آیت الله جاسوس انگلیس است! + عکس پشت پرده ماجرای کشف لاشه دایناسور در خوزستان! + عکس فیلم قتل همسر باردار و 2 دختر به دست پدر روانی / او خوب نقش بازی می کرد سکوت مادر بی رحم پرونده قتل دختر 4 ساله را پیچیده کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مواد مخدر Drugs پلیس Police فرار Escape اخبار حوادث مواد مخدر پلیس محموله توقیف بوشهر عکس زندگی زن مرد صبح فیلم مادر ایران فضای مجازی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود