Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سید عباس صالحی در همایش تجلیل از حامیان خانواده با ابراز خرسندی از اینکه در این جلسه مسئله خانواده به عنوان مهم‌ترین رکن زندگی بشری مورد توجه جمع قرار گرفته، اظهار کرد: تاریخ انسان با خانواده آغاز شد و اگر خانواده باشد انسان هست و اگر خانواده فرو ریزد انسان فرو می ریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد بالاترین رضایت مربوط به حوزه خانواده و شریک زندگی و با فاصله زیاد مقولات دیگری مانند سلامت است، یعنی هنوز در جامعه ایرانی خانواده مهم ترین رکن می‌باشد. همچنین در گروه‌های مرجع اجتماعی نیز خانواده بالاترین گروه مرجع اجتماعی است و با فاصله بسیار سایر گروه‌ها قرار گرفته و این نشان از اصالت خانواده در کشور است.
وی با بیان اینکه خانواده در جامعه ایرانی همچنان زنده، پاینده و پوینده است، تصریح کرد: در بحث آسیب‌های اجتماعی موضوع اصلی جلسه بحث طلاق بوده و باتوجه به اینکه خانواده به عنوان رکن قداست آمیز جامعه ایرانی می‌باشد، بنابراین باید برای رفع طلاق باید کوشید، البته خانواده به عنوان هسته تحرک، پویش و سلامت همچنان در جامعه قدرتمند تلقی می‌شود و با این نگاه می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.
یادآور می شود، پیش از این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به امامزاده محمدهلال بن علی(ع)آران و بیدگل ادای احترام کرد.
صالحی ضمن زیارت امامزاده محمدهلال بن علی(ع)آران و بیدگل و ادای نماز مغرب و عشا، از گنجینه شهدای دفاع مقدس و کتابخانه این امامزاده بازدید کرد.
همچنین تفاهم نامه بین موسسه خانه کتاب ایران با بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضا رسید.
بر اساس این تفاهم نامه هرکدام از بیماران صعب العلاج از اهالی قلم که توسط موسسه خانه کتاب به بیمارستان فوق تخصصی آیت الله یثربی معرفی شوند، می‌توانند از خدمات این بیمارستان به صورت رایگان بهره مند شوند همچنین موسسه خانه کتاب موظف به تجهیز کتابخانه بیمارستان با ۳۰۰ عنوان کتاب و برگزاری نمایشگاه با موضوع کتاب شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از این بیمارستان با تقدیر از تلاش‌های درمانی انجام شده در بیمارستان آیت الله یثربی برای تمام بیماران آرزوی بهبود و سلامتی کرد._

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خانواده جامعه وزیر ارشاد عباس صالحی کاشان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • بُن‌ پاشی در نمایشگاه کتاب؟ +توضیحات رئیس نمایشگاه کتاب
  • مد خوب، مد بد!
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی