Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:42:43 GMT

آتش سوزی بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر کرج

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۰۷۰۰

آتش سوزی بیمارستان امام حسین(ع) محمد شهر کرج

کرج- ایرنا- شهردار و رئیس ستاد بحران محمد شهر کرج اعلام کرد که در جریان آتش سوزی در موتورخانه بیمارستان امام حسین (ع) این شهر به کسی آسیب وارد نشد.

سعید صفری روز جمعه به ایرنا گفت: این حادثه نیمه شب گذشته در بخش تاسیسات بیمارستان 150 تختخوابی امام حسین (ع ) محمدشهر رخ داد که به علت قطع آب و برق، 32 بیمار بستری این بیمارستان به سایر مراکز درمانی محمد شهر و کرج انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مهار آتش سوزی در مدت زمان 25 دقیقه توسط آتش نشانان محمد شهر و مشکین دشت استان البرز انجام شد.
صفری گفت: به دنبال این حادثه بلافاصله ستاد بحران تشکیل جلسه داد و اقدام لازم برای خدمات دهی مناسب به بیماران به عمل آمد.
شهردار محمد شهر کرج بیان داشت : علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست بررسی است .
وی اظهار داشت: با وجود حادثه آتش سوزی ، خدمات دهی به حدود100 بیمار در بخش های مختلف این بیمارستان ادامه یافت و 32 بیمار بخش بستری به مراکز اطراف انتقال داده شد.
وی گفت: با تلاش تیم های فنی تاسیسات و برق بیمارستان تعمر و وارد مدار شد.
محمدشهر با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج قرار دارد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كرج بيمارستان محمد شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است