Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی از شب گذشته تاکنون با حمله گسترده به شهرهای قدس وکرانه باختری شماری از فلسطینیان از جمله فرماندهان جنبش مقاومت اسلامی حماس را دستگیر وزندانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری عربی 21 نظامیان صهیونیست از شب گذشته تا ظهر امروز 40 فلسطینی از جمله 'یاسر منصور' و'اسماعیل الطل' دو نماینده جنبش حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین و'صباح فرعون' اسیر آزاد شده از اهالی شرق قدس اشغالی را در کرانه باختری وقدس اشغالی دستگیر وزندانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جنبش حماس با صدور بیانیه ای از مردم وگروه های فلسطینی خواست امروز عصر در راه پیمایی 'جمعه خشم وپیروزی خون شهدا' شرکت کنند.
تشنج شدید در کرانه باختری پس از شهادت 'اشرف نعالوه 'مجری عملیات شهادت طلبانه برکان و'صالح البرغوثی' مجری عملیات شهادت طلبانه عوفرا وبه هلاکت رسیدن دو نظامی صهیونیست در عملیات مقاومت فلسطین حاکم شده است.
حماس در بیانیه ای از شرکت کنندگان در راه پیمایی بازگشت امروز خواست به سمت مناطق حائل با دشمن صهیونیستی حرکت کنند.
این بیانیه تاکید کرد راه پیمایی امروز پیامی به دشمن صهیونیستی است که مردم ما هرگز شهدای بزرگوارمان را فراموش نکرده ونخواهند کرد وتا تحقق اهداف مورد نظر دست از مقاومت بر نخواهند داشت.
شمار شهدای راه پیمایی بازگشت از مارس ( اسفند) گذشته تا کنون به 235 تن رسیده ، این در حالی است که صدها تن دیگر توسط نظامیان صهیونیست نیز زخمی شده اند.
خاورم** 1453**1337

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رژيم صهيونيستي حماس دستگير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «کریم ابوصالح» اسیر فلسطینی که تنها ۱۰ روز از بازداشت وی توسط نظامیان صهیونیست می‌گذشت به دلیل شرایط بد زندان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای خبر دادند که ابوصالح ساکن شهر سخنین در اراضی اشغالی فلسطین به دلیل رفتار وحشیانه و نامناسب زندانبانان صهیونیست در زندان این رژیم به شهادت رسید.

وی ۲ روز قبل از شهادتش در زندان رژیم صهیونیستی صاحب یک فرزند شده بود. ابوصالح پیش از این شش سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس سپری کرده بود.

با شهادت ابوصالح تعداد اسرای فلسطینی که از هفت اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به ۱۷ نفر افزایش یافت.

در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۴۰۰ اسیر از جمله ۸۰ اسیر زن و ۲۰۰ نوجوان در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سر می‌برند که سه هزار و ۶۶۰ تن از آنها در بازداشت اداری هستند یعنی بدون تفهیم اتهام یا محاکمه، در بند به سر می برند.

این در حالی است که سرنوشت تعداد زیادی از شهروندان فلسطینی که در سراسر اراضی اشغالی فلسطین به ویژه کرانه باختری بازداشت می‌شوند مشخص نیست.

کد خبر 6090544

دیگر خبرها

  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر