Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-01@01:55:31 GMT

ساعت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم +پیش بازی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۹۳۳

ساعت بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم +پیش بازی

زمان بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم

در مهم‌ترین بازی امروز پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی جم می رود.

شاگردان برانکو با ٢٨ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. با تساوی دیروز پدیده، در صورت شکست سپاهان در بازی روز شنبه، پرسپولیسی ها می توانند با پیروزی با اختلاف ٣ گل به قهرمانی نیم فصل اول برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آخرین بازی سرخ ها است که نمی توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند. پارسی ها هم در صورت برد می توانند جایگاه ششم خود را تثبیت کنند تا در نیم فصل دوم نبرد جدیدی را با صدر نشینان آغاز کنند.

جمعه ۲۳ آذر:

پرسپولیس – پارس جنوبی

ساعت ۱۶:۱۵ – ورزشگاه آزادی تهران

تیم داوری : رضا کرمانشاهی – سعید قاسمی – فرزاد بهرامی – مهدی مرجانزاده

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

محرومیت تاریخی ۲ پنچره بسته نقل و انتقالات پرسپولیس در دیدار با پارس جنوبی به پایان می‌رسد.این محرومیت روزهای سختی را از نظر کمبود بازیکن به پرسپولیس تحمیل کرد ولی تاثیری در نتیجه‌گیری سرخپوشان نداشت و این تیم علی‌رغم پنچره بسته فینالیست آسیا شد و در لیگ نیز بدون شکست در کورس قهرمانی قرار دارد و به دنبال یک پایان خوش برای این برهه تاریخی باشگاه در دیدار با پارس جنوبی است پایانی که حتی می‌تواند با صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم فصل همراه شود.

پارس جنوبی حریف پرسپولیس در هفته آخر جمعی از بازیکنان سابق این تیم را در اختیار دارد.مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی سالها در پرسپولیس بازی کرد و با این تیم قهرمان ایران شده بود.مهدی تارتار در ۱۰ تقابل با تیم سابق خود تنها ۲ بار به پیروزی رسیده است.

اما در فهرست بازیکنان پارس جنوبی ، پرسپولیسیهای زیادی به چشم می‌خورد که حتی سابقه کاپیتانی در این تیم دارند.از رحمان احمدی در درون دروازه گرفته تا محسن بنگر در خط دفاع و محمد نوری که در سالهای نه چندان دور کلیدی‌ترین مهره سرخپوشان بود در این تیم حضور دارند.روح الله سیف اللهی و میثم نقی‌زاده دیگر پرسپولیسیهای نماینده استان بوشهر هستند.

رتبه در جدول:

پرسپولیس:  ۳

پارس جنوبی جم:  ۶
پنج بازی آخر در لیگ:

پرسپولیس: مساوی، برد، برد، مساوی، برد

پارس جنوبی جم: باخت، برد، برد، باخت، مساوی
بهترین بازیکن بر اساس نمرات سایت نود:

پرسپولیس: احمد نورالهی با نمره ۲.۶۵

پارس جنوبی جم: روح الله سیف اللهی با نمره ۲.۷۵

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس اخبار لیگ برتر فوتبال باشگاه پارس جنوبی جم برنامه بازیهای پرسپولیس برنامه بازیهای لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

در این بازی ابتدا رئال با گل وینیسیوس جونیور جلو افتاد و سپس با گل‌های لروی سانه و هری‌کین عقب افتاد که در نهایت گل وینیسیوس از روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی گفت: "نتیجه خوبی بود. بایرن امشب بهترین فوتبالش را بازی کرد اما ما بهترین فرم خود را به نمایش نگذاشتیم، با این حال زمان داریم تا چهارشنبه آینده آن را نشان دهیم."

تعویض جود بلینگام؟

او امشب روی بهترین فرم نبود و در واقع تمام تیم اینطور بودند. بلینگام بعد از دقیقه 60 دچار گرفتگی شد و به همین دلیل مجبور شدم او را تعویض کنم.

چه چیزی کم بود؟

نیمه اول دفاع کردیم اما با شدت کم، نیمه دوم وقتی آن‌ها پیش افتادند، ما شروع کردیم به پرس کمی بیشتر، احساسم این بود که راحت هستیم، اما فشار تیم به حریف کم بود. ما بازی را به اندازه کافی خوب تمام کردیم، خوب، مساوی مساوی است، باید 90 دقیقه در محیطی که همه می‌شناسند، رنج می‌کشیدیم.

پاس گل تونی کروس؟

ما گاهی توپ را کنترل می‌کردیم. آن‌ها فشار زیادی وارد نکردند و فضاهایی وجود داشت. در زمین خودشان بودند و ما با یک پاس فوق‌العاده و یک حرکت فوق‌العاده از وینیسیوس از موقعیت‌ استفاده کردیم.

هدف از تعویض‌ها؟

فقط کمی انرژی بیشتر، کروس بازی بسیار خوبی انجام داد و بلینگام گرفتگی عضلات داشت، اما من نیروی تازه داشتم و چیزی باید تغییر می‌کرد. من روی نیمکت ابزار دارم و باید از آن‌ها استفاده کنم.

هفته مهم؟

ما در لیگ و در چمپیونزلیگ موقعیت خوبی داریم، باید تلاش کنیم تا به لندن برسیم.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها