Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:20:39 GMT

پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۲۵۹۲

پلیدی آل سعود برای ملت های دنیا ثابت شده است

یاسوج- ایرنا- امام جمعه موقت یاسوج گفت: پلیدی و خبیث بودن آل سعود برای ملت های دنیا و به ویژه مسلمانان ثابت شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: با گذشت حدود چهار سال از آغاز حمله نظامی آل سعود به یمن کشورهای مدعی دروغین حقوق بشر و مجامع بین المللی تاکنون هیچ واکنشی نشان نداده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آل سعود ادعای خادم بودن حرمین شریفین را دارد در حالی که با حمایت همه جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی انواع جنایت های غیرانسانی را علیه ملت مظلوم یمن مرتکب می شود.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: کشتار و آوارگی صدها هزار نفر و افزایش روزافزون قحطی و انواع بیماری ها تنها بخش ناچیزی از خسارت های وارده به ملت مظلوم یمن از زمان آغاز حمله نظامی آل سعود به این کشور اسلامی است.
حجت الاسلام موسوی اعظم با تبریک هشتم ربیع الثانی سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)، عنوان کرد: آن حضرت پیوسته تحت مراقبت خلفای بنی عباس بود اما با این وجود تلاش های لازم را برای هدایت جامعه اسلامی انجام می داد.
وی ابراز داشت: امام یازدهم شیعیان مسأله غیبت فرزندش حضرت مهدی (عج) را به طور مستمر و در فرصت های مختلف برای مسلمانان تبیین می کرد.
حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: هم اینک نیز مراجع تقلید و علمای دینی به عنوان نائبان امام عصر (عج) در حال هدایت شیعیان و جامعه اسلامی هستند.
وی با تسلیت 10 ربیع الثانی سالروز وفات حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار دارای مقام، منزلت و جایگاه والایی بوده و به کریمه اهل بیت (ع) ملقب است.
7535/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه جنايت هاي آل سعود در يمن كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟

خانم معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی و دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳ خورشیدی در تهران درگذشت.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ وی مادر سید حسین و مریم خمینی بود. حجت‌الاسلام سید حسین خمینی از اوایل دهه ۶۰ عملا از عرصه‌های رسمی و رسانه‌ای کنار است و خواهر او (نوه امام خمینی) هم در خارج از کشور زندگی می‌کند و به طبابت و کار‌های علمی اشتغال دارد و خانواده برای دفن مادر منتظر بازگشت اوست. (دو فرزند دیگر در کودکی درگذشته بودند).

از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

با این که عروس ارشد امام اهل مصاحبه با رسانه‌ها نبود، اما برای اولین بار اول آبان ۱۴۰۰ و به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد درگذشت مشکوک سید مصطفی خمینی گفت‌وگویی با او منتشر شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت خصوصا جا‌هایی که حکایت از نگاه امروزین آقا مصطفی خمینی داشت و تصویر متفاوتی از فرزند فقید امام ترسیم می‌کرد.

درباره فرزندان چنین گفته بود: «خدا چهار فرزند به من داد که دو تا از آن‌ها از دنیا رفتند و الان تنها حسین و مریم برای من باقی مانده‌اند. هر دو دختر بودند و یکی در ایران و یکی در نجف از دنیا رفت. اولی چند روز بعد از به دنیا آمدن از دنیا رفت و علتش هم این که اوضاع ما در آن ایام به خاطر مسائل انقلاب خیلی ناجور و نامناسب و دگرگون بود و در همان ایامی که تازه این دختر به دنیا آمده بود، نیرو‌های دولتی وارد منزل ما شدند و هول و هراس ایجاد کردند و حال خود من خیلی بد و خراب بود و شاید این بچه بر اثر همان مسائل مُرد و از دنیا رفت.

دومی هم بلافاصله بعد از تولد و بر اثر یک بیماری کشنده از دست رفت؛ البته برخی به من می‌گفتند که این فرزندم، پسر بوده ...»

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • خیزش های دانشجویی دنیا سرآغاز تحولات جهانی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟