Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با بیان اینکه در اجرای زیرساخت ها و ابزارها برای اجرای دولت الکترونیک در استان مشکلی نداریم گفت: بین اجرای دولت الکترونیک تا دولت هوشمند فاصله وجود دارد.

به گزارش ایرنا، مسعود الهامی روز شنبه در نهمین شورای اداری استان کرمان با اشاره به ملزومات راه اندازی دولت الکترونیک و هوشمند افزود: 92 دستگاه بر اساس اسناد بالادستی در چرخه بلوغ یک دولت الکترونیک ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نتایج این ارزیابی ادامه داد: قبل از راه اندازی دولت الکترونیک باید یک سه گانه از جمله ایجاد زیرساخت هوشمند، ارائه سرویس و شهروند و کاربر هوشمند تشکیل شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان با اشاره به اینکه نخستین گام در اجرای دولت الکترونیک حضور تمام دستگاه های اجرایی در چرخه بلوغ الکترونیک مبنی بر اطلاع رسانی خدمات خود در وب است گفت: گام دوم تعامل مردم با وبگاه، سومین گام تراکنش داده ای و چهارمین گام یکپارچگی دستگاه های اجرایی است.
3029/9895

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات دولت الكترونيك زيرساخت ها كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • کشف بیش از ۴ هزار قبضه سلاح گرم در استان کرمان طی سال گذشته
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب