Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در طول سالهای گذشته در شهرستان بشاگرد به زیرساخت اصلی  که زمینه توسعه شهرستان را فراهم می کند توجه جدی  نشده و سبب محرومیت این منطقه شده است گفت: وجود راههای مناسب و ایمن در هر شهر ومنطقه ای سبب پیشرفت وتوسعه آن منطقه خواهد شد، اما در شهرستان بشاگرد خلاف آن مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی بیان داشت: تازمانی که راههای شهرستان بشاگرد به شرایط ایده آل دست پیدا نکنند، مردم با مشکلات عدیده ای روبرو خواهند شد و رهایی از این موضوع مستلزم  به توجه  جدی اداره کل  راه و شهر سازی  و مسئو لان استانی و کشوری است.

فرماندار بشاگرد عنوان کرد: بشاگرد تنها شهرستانی در کشور است که از  ۸ درصد راه روستایی آسفالته بهره مند است و ۹۲درصد راههای روستایی آن خاکی است که این موضوع نشان دهنده عدم توجه به راهها و زیرساختها در شهرستان است.

محمودی بابیان اینکه توسعه وپیشرفت یک منطقه با حرف صورت نخواهد گرفت و نیاز مند به اقدام و عمل است گفت: تازمانی که اداره راه شهرستان بشاگرد به اداره کل تبدیل نشود، مشکل راههای روستایی در بشاگرد به قوت خود باقی خواهد بود، زیرا با امکانات محدود و عدم تخصیص اعتبارات انجام این کارها مشکل است.

فرماندار بشاگرد تصریح کرد: بسیاری از روستاها در بشاگرد و دربخش گافر فاقد راه روستایی مناسب  خاکی و آسفالته هستند و برای انجام این کار نیازمند عزم راسخ متولیان کار جهت رفع موانع هستیم.

محمودی عنوان کرد: مدیران در شهرستان بشاگرد با دست خالی و امکانات محدود مشغول به کار هستند و اقدامات خوبی هم صورت گرفته  است که در صورت تحقق وعده های  مسئولان  استانی تا پایان سال جاری بیش از ۲۰کیلومتر  از راههای زیرسازی شده آسفالت خواهند شد.

کد خبر 4484294

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد محمودی راه و شهرسازی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سعید اسماعیلی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: آسمان قم هم اکنون ابری است و این وضعیت امروز تداوم دارد و در بعد از ظهر تا شب با بارش رگباری باران در استان همراه خواهد بود.

وی افزود: بیشتر بارش‌های امروز در غرب و جنوب استان صورت خواهد گرفت و پیش بینی می کنیم در برخی مناطق تا حدود ۱۰ میلی‌متر بارش ثبت شود.

اسماعیلی گفت: حداقل دمای صبح امروز قم ۱۷ درجه بوده است و پیش بینی می شود امروز حداکثر دمای ۲۸ درجه را ثبت کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی قم افزود: وضعیت آسمان قم فردا جمعه نیز مشابه امروز خواهد بود اما انتظار داریم برای فردا میزان بارش بیشتری را تجربه کنیم.

وی با اشاره به وزش باد با سرعت نسبتا شدید در برخی ساعات امروز و فردا گفت: لازم است شهروندان در این خصوص نکات ایمنی را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • تخریب برخی جاده‌های روستایی ممسنی / لزوم کارهای آبخیزداری در فارس
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • پارک آبی در اراک احداث می‌شود
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • آسمان قم امروز و فردا ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت بارانی است
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری