Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@19:02:51 GMT

مسمومیت ده‌ها نفر با غذای آلوده در هند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۲۶۴۱

مصرف غذای آلوده به کشته شدن دست‌کم ۱۱ تن در یکی از روستاهای هند منجر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مقامات محلی هند، روز گذشته (جمعه) توزیع غذای آلوده در محل برگزاری مراسمی در یک منطقه روستایی در این کشور دست‌کم‌ ۱۱ کشته برجا گذاشت و ۶۶ نفر دیگر را روانه بیمارستان کرد.

پلیس هند اعلام کرد: مصرف کنندگان غذای آلوده بلافاصله پس از توزیع آن دچار بیماری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات محلی اظهار داشتند: تمامی ۶۶ نفری که به دلیل مصرف غذای آلوده روانه بیمارستان شده‌اند تحت درمان قرار دارند و از آنجاییکه وضعیت برخی از آنان وخیم گزارش شده احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

به گزارش ایندیا تودی، پلیس در حال بررسی جزئیات بیشتر این حادثه است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت

به گزارش قدس آنلاین زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی شیراز/ هیچ‌کس به کما نرفته/ مسمومیت با «متانول» نبوده است
  • مراقب «کلاهک‌های مرگ» باشید
  • «کوری مطلق و مرگ» در انتظار مصرف کنندگان «الکل»
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید