Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با آغاز نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری، قرارداد فروش محصول دو واحد فناور پارک علم و فناوری هرمزگان در حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس «علی فتی»، رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان در مراسم امضای قرارداد فروش محصول و خدمات شرکت های دانش بنیان گفت: یکی از اهداف پارک علم و فناوری هرمزگان پس از پذیرش و توانمند سازی آنها، کمک به روند فروش محصول آنهاست که خوشبختانه روند مناسبی را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی، همزمان با هفته پژوهش قرارداد فروش کانکس قطعاتی با قابلیت جمع شدن بین شرکت سازه صعود مائده و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به امضا رسید.

 

فتی ادامه داد، یکی از شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری هرمزگان در حوزه واقعیت های مجازی فعالیت می کند که تاکنون نسبت به ساخت تور مجازی از جاذبه های هرمزگان و همچنین تور بازدید مجازی در حوزه فروش املاک انجام داده است که در آخرین قرارداد فروش با همکاری اداره کل اوقاف هرمزگان اجرای زیارت مجازی در راستای معرفی امام زاده ها بر عهده گرفته است.

 

وی ابراز امیدواری کرد، این قراردادها بتواند زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان را گسترش دهد.

 

گفتنی است، در این روز استاندار هرمزگان به همراه نمایندگان مجلس از محصولات تولیدی پارک علم و فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری بازدید کرد.

 

علاقه مندان می تواند جهت بازدید از دستاوردهای پارک علم و فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری به مجتمع گفتگوی تمدن های بندرعباس(مجتمع بصیرت) مراجعه کنند.

 

ساعت بازدید از نمایشگاه 8 تا 12 ظهر و 15 تا 18 اعلام شده است. 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد ایران نماز جمعه شیراز خراسان جنوبي خراسان جنوبی پاییز عشایر استان لرستان فروش محصول پارک علم و فناوری شرکت دانش بنیان هفته پژوهش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند