Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان از کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران خواست به کارخانه بازگردند و خطوط تولید را راه اندازی کنند.  گروه ملی صنعتی فولاد ایران 

 

---

« غلامرضا شریعتی »با اشاره به اختصاص 130 میلیارد تومان به تامین مواد اولیه این شرکت گفت: این اعتبار برای خرید حدود 40 هزار تن مواد اولیه کافی است و با توجه به وجود حدود 8 هزار تن مواد اولیه در کارخانه باید زودتر خطوط تولید راه اندازی شود تا از طریق فروش محصولات، بتدریج مشکلات مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مواد برای یک ماه کفایت می کند، از کارگران درخواست کرد با تولید محصولات جدید و فروش آنها به تامین گردش مالی و چرخه تولید ملی کمک کنند.

استاندار خوزستان افزود: اواخر هفته گذشته یک هیأت از طرف شورای تامین استانداری به کارخانه رفت و با کارگران در خصوص مشکلات گفت و گو کرد که امیدواریم با این مذاکرات کارخانه به چرخه تولید بازگردد و کار با جدیت در گروه ملی فولاد ادامه پیدا کند./خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسبن خوزستان، مهندس اهدایی در جشن و آیین نکوداشت هفته کارگر که با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین در محل این کارخانه برگزار شد، ضمن تبریک روز کارگر و گرامی داشت مقام کارگران اظهار کرد: موفقیت های شرکت فولاد اکسین خوزستان در ادوار مختلف و به ویژه در سال ۱۴۰۲ مدیون زحمات و تلاش های شبانه روزی و بی وقفه کارگران هستیم.

وی افزود: با برنامه ریزی ها و ریل گذاری ها و هدف گذاری تیم مدیریتی شرکت و گره خوردن این اهداف با دستان توانمند کارگران توانسته ایم به موفقیت هایی دست پیدا کنیم که چشم همه به ما خیره شود.

معاون تحقیقات و توسعه شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ بتوانیم موفق و پیروزمندانه عمل کنیم و امانتی که امروز در دستان ما است را به دست آیندگان بسپاریم.

اهدایی عنوان کرد: تداوم موفقیت های شرکت فولاد اکسین زمینه ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید خواهد شد و امیدواریم بتوانیم در این مسیر تا رسیدن به قله گام های موفق و استواری را برداریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال