Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@23:00:01 GMT

افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۶۷۴

رئیس کل دادگستری استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: متعاقب سفر استانی رئیس قوه ی قضائیه  به حوزه های قضایی استان تهران مصوباتی از محل اعتبارات خاص قوه قضائیه برای احداث و تامین فضاهای مورد نیاز از جمله شریف آباد اجرایی شد.

غلامحسین اسماعیلی گفت: حوزه های قضایی اسلامشهر،پردیس،رودهن،رودبارقصران،جوادآباد نیز مانند شریف آباد از فضاهای مورد نیاز قضایی برخوردارشدندو باقیمانده ی آنان نیز در آینده ی نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشحالیم که علی رغم تنگناها و مسایل مالی و مشکلاتی که پروژه های عمرانی با آن دست وپنجه نرم میکنند ما توانستیم تعدادی از این پروژه ها را در مدت بسیار کوتاه به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: اگر اراده ای برای کار کردن در این مملکت باشد با همه ی مشکلات می شود کارهای بزرگی انجام داد و ما خوشحالیم که دادگستری استان تهران در جهت خدمت رسانی به مردم این کار را انجام داد.

وی اضافه کزد: این ساختمان با 1100 متر بنا با سه طبقه و بودجه عمرانی 18میلیارد ،جمعیتی بالغ بر50هزار نفر را تحت پوشش خدمات قضایی قرار می دهد.

افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکدشت دادگاه افتتاح قوه قضائیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور