Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@18:05:12 GMT

افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۶۶۷۴

رئیس کل دادگستری استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما گفت: متعاقب سفر استانی رئیس قوه ی قضائیه  به حوزه های قضایی استان تهران مصوباتی از محل اعتبارات خاص قوه قضائیه برای احداث و تامین فضاهای مورد نیاز از جمله شریف آباد اجرایی شد.

غلامحسین اسماعیلی گفت: حوزه های قضایی اسلامشهر،پردیس،رودهن،رودبارقصران،جوادآباد نیز مانند شریف آباد از فضاهای مورد نیاز قضایی برخوردارشدندو باقیمانده ی آنان نیز در آینده ی نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خوشحالیم که علی رغم تنگناها و مسایل مالی و مشکلاتی که پروژه های عمرانی با آن دست وپنجه نرم میکنند ما توانستیم تعدادی از این پروژه ها را در مدت بسیار کوتاه به بهره برداری برسانیم.

وی افزود: اگر اراده ای برای کار کردن در این مملکت باشد با همه ی مشکلات می شود کارهای بزرگی انجام داد و ما خوشحالیم که دادگستری استان تهران در جهت خدمت رسانی به مردم این کار را انجام داد.

وی اضافه کزد: این ساختمان با 1100 متر بنا با سه طبقه و بودجه عمرانی 18میلیارد ،جمعیتی بالغ بر50هزار نفر را تحت پوشش خدمات قضایی قرار می دهد.

افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد افتتاح ساختمان دادگاه بخش شریف آباد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکدشت دادگاه افتتاح قوه قضائیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • برگزاری دادگاه‌های علنی برخط در استان کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی