Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز الله شهبازی عصر شنبه در جلسه شورای اداری استان که با تودیع و معارفه استاندار البرز همراه بود، گفت: به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان البرز با جمعیت سه‌میلیون‌نفری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌های موردنظر وزارت کشور در خصوص انتخاب استانداران را موردتوجه قرار داده‌ام، گفت: اعتدال،  پاک دستی و امانت‌داری را در دستور کاردارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با اشاره به وجود نیروهای جوان در استان، گفت: باید چالش‌های پیش روی توسعه استان شناسایی‌ شود، در حوزه‌های راه، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، افزایش اعتمادسازی مردم و رعایت حقوق شهروندی گام‌های مهمی برداشته‌ایم.

شهبازی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست‌های کلی نظام، گفت: حتماً از جایگاه حقوقی که در اختیار دولت و نمایندگان آن است برای اتحاد و انسجام استان بهره خواهیم برد.

وی در بخش دیگری از اعتماد وزیر کشور تشکر کرد و گفت: راهبردهای کاری را در شوراهای مختلف استان دنبال کرده‌ایم و در جلسه‌ای که با وزیر کشور داشته‌ام خط‌مشی‌های ایشان که رضایت‌مندی مردم و مشارکت‌های مردمی است را موردتوجه قرار داده و به آن عمل می‌کنم.

محمدعلی نجفی استاندار سابق نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر اینکه در مدت حضورش در استان با دستگاه‌های مختلف همکاری لازم را داشته است، گفت: در این استان فرهیختگان بسیاری زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای استان تلاش کرده‌ام، گفت: معتقدم کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود تا شرایط استان بهتر از گذشته شود.

استاندار سابق البرز در بخش دیگری با اشاره به کمک و مساعدت ائمه جمعه استان به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه و همچنین نمایندگان مردم البرز در مجلس، گفت: طبق آمار استان البرز در حوزه فضای کسب‌وکار رتبه ۲۱ را به خود اختصاص داده است.

نجفی با تأکید بر اینکه البرز به مدیران خبره و کار بلد نیاز دارد، گفت: صداقت و درستی در امور همیشه کارساز است در صورت تحقق این مهم بهترین نتایج حاصل می‌شود.

کد خبر 4485805

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری البرز مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است

ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری کردستان ضمن تاکید بر تعیین تکلیف پرونده های محکومین به قصاص در استان گفت: قضات باید در صدور قرار تامین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی روز شنبه(۸ اردیبهشت) در نشست مشترک شورای معاونین دادگستری استان با روسای دادگستری و دادستانهای حوزه های قضایی تابعه استان در سنندج اظهار کرد: مدیران قضایی استان در سال جاری باید حضور پررنگ تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: ضروری است تا در سال جاری قضات در جهت مختومه نمودن پرونده های قضایی توام با اتقان آراء تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری کردستان بر استفاده بیشتر از ظرفیت صلح یاران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی تاکید کرد و افزود: مدیران قضایی استان در سال جاری باید حضور پررنگ تری در میان مردم داشته باشند و بصورت مستمر ضمن حضور در مساجد و اماکن مذهبی، درخواست‌های حقوقی و قضایی آنها را رسیدگی کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال ‌جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: مسئولین قضایی استان باید در جهت تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: سند تحول قضایی و اجرای برنامه های عملیاتی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیتهای دستگاه قضایی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان بر تکریم مراجعین به دستگاه قضایی تاکید و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

در این جلسه، اعضای شورای معاونین دادگستری استان و روسای دادگستری و دادستان های حوزه های قضایی تابعه استان به بیان برنامه های حوزه های تحت تصدی خود پرداختند و مصوباتی هم به تصویب رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است