Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@03:16:20 GMT

راه افتادن پویش مردمی برای نظافت بندر غزه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۰۸۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: مرم فلسطین برای نظافت مناطق آبی و خشکی اطراف بندر غزه یک پویش به راه انداختند.

حجم ویدیو: 4.47M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

در پی هشدار‌ها در خصوص افزایش خطرناک آلودگی مناطق آبی و خشکی اطراف بندر غزه، مردم پویشی را برای نظافت این مناطق و وسواحل آن‌ها آغاز کردند.

به گزارش شبکه تلویزیوین اسکای نیوز، داوطلبان برای نظافت مناطق آبی و خشکی بندر غزه پویشی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان شرکت کننده در این پویش خواستار نریختن زباله در این مناطق شدند.

خبرنگار این شبکه از غزه گفت: داوطلبانی در ساحل غزه که به عنوان لنگرگاه کشتی‌های ماهیگیران و مکانی برای گردشگران به شمار می‌رود، تلاش می‌کنند، این مکان را که به گفته متخصصان، با خطر افزایش خطرناک آلودگی همراه است، نظافت کنند. کشف آلودگی‌ها و زباله‌های زیر آب، نخستین ماموریت این گروه است. یک ساعت کامل غواصی به منظور جستجو برای یافتن زباله‌ها در عمق آب، نتایج تکان دهنده‌ای به دنبال داشت.

گزارشگر در پایان افزود: فعالیت‌های گروه داوطلب شامل نظافت سواحل بندر غزه نیز شد. این تلاش به روز‌های متمادی و ابزار‌هایی به غیر از دست نیاز دارد، تا نتایج آن به وضوح دیده شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز شنیع به دختر 14 ساله که مسافر بود! +عکس مسعود با یک جمله دختر 18 ساله را تحت تاثیر قرار داد/ او باید به خلوت 6 مرد می رفت! اعدام برای نویسنده ایرانی که به دختران تجاوز می کرد! حمید چند روز دیگر اعدام می شود / او از مردم کمک خواست محاکمه پسر شیطان صفت/ سحر 14ساله: فرید با وعده هایش خامم کرد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا نقشه کثیف بهروز برای تصاحب ثروت زن بیمار+ عکس چرا ترامپ کنار رضاپهلوی نایستاد؟ مرسدس بنز با پوشش برلیان در تهران! + عکس زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد گران ترین هدیه مرد میلیاردر برای زنش هنگام طلاق + عکس پریناز ایزدیار: بازار پرنده‌فروشان فریدونکنار را تحریم کنید / میهمان‌کشی رسم ما نیست! اشک های یلدا برای فرزند 7 ساله اش / پدری که خانواده اش را قربانی خودش کرد دیشب در کلانتری های تهران چه گذشت !؟ / از حمله به عابربانک ها تا پیدا کردن کودک افغانی تنها ! چرا 25 کرمانی در زندان اعدام نشدند !؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: غزه فلسطین غواصی فیلم ساعت عکس دختر قتل جوان زندگی طلاق مردم اعدام زن پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش معلم من در اخبار استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ شما هم می توانید با ارسال ویدئوهای قدردانی خود از معلمان به شماره 09108938711 در پیام رسان بله، به پویش معلم من بپیوندید. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • مصرف این نوع قارچ‌ها باعث از کار افتادن کبد می شود
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • پویش معلم من در اخبار استان اردبیل
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری